ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Rädda för mil??
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Rädda för mil??  (läst 7313 gånger)

Utloggad larsostman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 449
  • Total likes: 0
    • Visa profil
larsostman
Rädda för mil??
« skrivet: 20 juni 2008 kl. 00:54:58 »
Varför är fyrhjulingsfolk så rädda för mil?

Det är ju någon här på forumet som har en Brute som han lär ha kört typ 12-1500 mil med, det är väl inget, egentligen?
Om samma motor suttit i en MC å den hadde gått 1500mil så hade ingen lyft på ögonbrynet för det, eller?
Om en maskin för 100+ inte klarar att köra typ 10´mil med då är det ju kass, klart servicar å sånt ska vara gjorda och jag menar inte 10000mil med lågväxel i ett lerhål. Utan en MC-reg som går på gatan, hur sliten kan den bli???

Man undrar ju, man hör mycket konstigt om maskiner som bara har gått typ 500mil, den är/borde ju vara som ny.


Trevlig midsommar allihopa!!! :P
Anmäl till moderator   Loggat
Kinesmakin -06           -DÖD
Can-Am 400 -07         -såld
Brute Force 750 -07    -såld
Can-am Renegade -07 -såld
Can-am Outlander max LTD

Utloggad Blackman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 221
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Blackman
Rädda för mil??
« Svar #1 skrivet: 20 juni 2008 kl. 01:15:15 »
Jag tror det handlar mer om vad miltalet inneburit för maskinen...Ju högre miltal desto mer har maskinen i frågan förmodligen varit med om. Jag tror att om en köpare börjar se sig omkring efter en maskin i 100+ klassen så vill nog inte köparen köpa något som " kan gå sönder " ... för högt miltal i jämförelse med det satta priset kanske avskräcker, även om maskinen i sig kanske är i topptrim.
Tyvärr tror jag att många stannar upp just vid miltalet, hänger fast vid det och tvekar och säljaren kanske inte ens får en chans att visa upp ifyllda serviceböcker etc.

Bara en tanke jag hade...
Anmäl till moderator   Loggat
Dinli 450 Nitro Edition - 07 *såld*

Utloggad benring

  • www.gooffroad.se
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1659
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Gör det med stil!
    • Visa profil
benring
Rädda för mil??
« Svar #2 skrivet: 20 juni 2008 kl. 08:11:41 »
Själv körde jag över 1000 mil med mn Linhai 300 och den rullar fortfarande  :lol:

Trevlig midsommar :P
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad larsostman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 449
  • Total likes: 0
    • Visa profil
larsostman
Rädda för mil??
« Svar #3 skrivet: 20 juni 2008 kl. 09:36:31 »
Om maskinen har många timmar så har den förmodligen legat i lerinpackning större delen av dess livstid eller dragit timmer.

Många mil, ja, den har åkt på relativt släta vägar större delen av dess livstid.
Vilken hade du tagit?

Om man köper en Kawasaki VN800 Classic MC, inte exakt samma motor men det skiljer typ 59cc & några hästar, där är det ju inte ett problem att maskinen gått 3200mil, men om motorn sitter i en ram med fyra hjul, då är den troligen slut....

Tror att vi är vana att se på 4hjulinar som en variant av skoter, dom har ju inte en lung stund. Där vill man väl kanske inte köpa en som gått 6700mil.
Lite märkligt är det ju. Det kommer nog att ändras nu när det blir vanligare & vanligare att man kör väg med dom.
Anmäl till moderator   Loggat
Kinesmakin -06           -DÖD
Can-Am 400 -07         -såld
Brute Force 750 -07    -såld
Can-am Renegade -07 -såld
Can-am Outlander max LTD

Utloggad Dany

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1125
  • Total likes: 4
    • Visa profil
Dany
Rädda för mil??
« Svar #4 skrivet: 20 juni 2008 kl. 10:04:32 »
Citat från: "larsostman"
Om maskinen har många timmar så har den förmodligen legat i lerinpackning större delen av dess livstid eller dragit timmer.

Många mil, ja, den har åkt på relativt släta vägar större delen av dess livstid.
Vilken hade du tagit?

Om man köper en Kawasaki VN800 Classic MC, inte exakt samma motor men det skiljer typ 59cc & några hästar, där är det ju inte ett problem att maskinen gått 3200mil, men om motorn sitter i en ram med fyra hjul, då är den troligen slut....

Tror att vi är vana att se på 4hjulinar som en variant av skoter, dom har ju inte en lung stund. Där vill man väl kanske inte köpa en som gått 6700mil.
Lite märkligt är det ju. Det kommer nog att ändras nu när det blir vanligare & vanligare att man kör väg med dom.


Fast att jämföra en motorcykel med en quad/atv som körs på landsväg är väl inte helt lika? Jag menar, problemet med en atv/quad är väl att den körs hårdare genom att varvet konstant blir högre (framförallt på landsväg) mot en motorcykel. Ligga i 90 km/h meden atv/quad måste ju genera avsevärt mer slitage på motorn mot att ligga i motsvarande fart med en motorcykel just pga varvet.
Anmäl till moderator   Loggat
LTZ 400 (2007) - såld
Dinli 450- såld
Adly 300 Crossroad- såld
PGO X-rider 150- såld
Lifan 150- såld

Utloggad LAHA

  • Spyderryder
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2060
  • Total likes: 0
  • Teckomatorp Skåne
    • Visa profil
LAHA
Rädda för mil??
« Svar #5 skrivet: 20 juni 2008 kl. 10:24:35 »
Varvtalet kan ju sänkas rejält med annan drevning så det jag skulle gå på om jag köpte begagnat vore nog helhetsintrycket beträffande skick på hojen. En maskin som varit lerinpackad eller gått MX skvallrar nog själv om detta med repor och andra skavanker. En maskin som har gått över 1000 mil o fortfarande är snygg o hel är ju utan tvekan välskött så den skulle iaf jag välja  :idea:
Anmäl till moderator   Loggat
Can Am Spyder RS

Utloggad Beta

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 593
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Beta
Rädda för mil??
« Svar #6 skrivet: 20 juni 2008 kl. 11:09:40 »
Citat från: "LAHA"
En maskin som varit lerinpackad eller gått MX skvallrar nog själv om detta med repor och andra skavanker. En maskin som har gått över 1000 mil o fortfarande är snygg o hel är ju utan tvekan välskött så den skulle iaf jag välja  :idea:

Även där skulle jag dra öronen åt mig, saker är till för att användas och kommer därmed att få skavanker.
En som kör MX är förmodligen rätt kunnig och sköter om sin hoj (motor, lager, koppling o.s.v ) men däremot så har en hoj gått 1000mil och inte har en repa på plasten så börjar man ju undra varför. Visst kan den hojen vara i jätte bra skick men den kan ju och vara körd av en "noob" som inte vet vad oljebyte är.

Var faktiskt med om en sån grej då jag skulle köpa en 2-hjulig cross. Var iväg och kollade på en CR250 som vid första anblick såg jättefin ut. Efter lite mer grankskning så syntes ett halvtskuret bakhjulslager, glappsving, glappstyrkrona sen vid frågan hur ofta oljebyte sker, fick då som svar : nä har nog inte bytt olja den här går så bra så det behöver man inte...(han hade då haft den i 3 år! gissa om jag köpte den.

Hojen jag köpte var en hoj som gått en heldel bana som var ful i plasten och var lite äldre MEN han om hade haft den visste dock vad han pratade om  och hade renoverat motor och bytlager lite över allt och skött om sin leksak även om den gått hårt så var den i bra skick förutom plasten då. (jag vet detta eftersom att det var en kompis kompis som jag köpte den av. Säljaren visste dock inte det, utan det var jag som komfram till vem det var och fick lite opartisk andrahands info)

Vad jag vill ha sagt egentligen är nog att då man köper en hoj så ska man inte stirra sig blind på mil, timmar och utseende även om det kan vara en bra hint om hur väl en vara är skött. Utan kolla på vilket verkligt skick den är i.
Anmäl till moderator   Loggat
Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that’s even remotely true!    //Homer Simpson.

Körde: Raptor 700SE -07
Kör: LTR 450 -09

Utloggad Ben_Dover

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 8
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Ben_Dover
Rädda för mil??
« Svar #7 skrivet: 20 juni 2008 kl. 12:49:02 »
Citat från: "larsostman"
Tror att vi är vana att se på 4hjulinar som en variant av skoter, dom har ju inte en lung stund. Där vill man väl kanske inte köpa en som gått 6700mil.


Precis,men det lustiga är ju att en skoter som gått 6700 mil knappt FINNS,oavsett hur gammal den är!

Kolla på blocket! "Ingen" skoter har gått mer än 5-600 mil oavsett om det är en -05:a eller en -88:a! Lite lustigt tycker jag faktiskt!  :roll:

Jag bytte in en skoter för några år sen som gått 960 mil.
"Den hade gått långt den här" tyckte handlaren,fast om man slog ut milen per säsong vart det bara 160 mil!
Och det väldigt lustiga var att när jag nästa år kom och bytte in den nya skotern så hade inte handlaren nått att säga om miltalen trots att den gått 300 mil på en säsong!?
Logik??
Grejen är den att man knappt ser en skoter med 1000 mil på mätaren,däremot tror jag INTE att folk sluta använda skotrarna när dom gått 600 mil,det är nog nått annat detta beror på.... :wink:

Om nu sen samma fenomen uppträder på vägreggade quaddar äterstår väl att se,men det är lite svårare att fiffla med digitala mätare... 8)
Anmäl till moderator   Loggat
vh./Ben Dover.
Hyosung Rapier 450 -07
Röd som satan själv!

Utloggad Tjome

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 4
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Tjome
Rädda för mil??
« Svar #8 skrivet: 20 juni 2008 kl. 14:29:09 »
Citat från: "Dany"
Citat från: "larsostman"
Om maskinen har många timmar så har den förmodligen legat i lerinpackning större delen av dess livstid eller dragit timmer.

Många mil, ja, den har åkt på relativt släta vägar större delen av dess livstid.
Vilken hade du tagit?

Om man köper en Kawasaki VN800 Classic MC, inte exakt samma motor men det skiljer typ 59cc & några hästar, där är det ju inte ett problem att maskinen gått 3200mil, men om motorn sitter i en ram med fyra hjul, då är den troligen slut....

Tror att vi är vana att se på 4hjulinar som en variant av skoter, dom har ju inte en lung stund. Där vill man väl kanske inte köpa en som gått 6700mil.
Lite märkligt är det ju. Det kommer nog att ändras nu när det blir vanligare & vanligare att man kör väg med dom.


Fast att jämföra en motorcykel med en quad/atv som körs på landsväg är väl inte helt lika? Jag menar, problemet med en atv/quad är väl att den körs hårdare genom att varvet konstant blir högre (framförallt på landsväg) mot en motorcykel. Ligga i 90 km/h meden atv/quad måste ju genera avsevärt mer slitage på motorn mot att ligga i motsvarande fart med en motorcykel just pga varvet.


Vet du vilka varv vi pratar om... Kör själv en brute 08. Varvstoppet på en twin, tex can-am 650-800 samt brute force 650-750 ligger strax över 7000... vilket måste ses som mellanregister på en vanlig landsvägs twin, som varvar både 10 och 11 tusen beroende på modell.. nä varv varken dödar eller sliter nämnvärt mer på maskinen. Övervarv och dålig service är de flästa problem bortsett från vissa måndags exemplar som alla läger har. (för att inte kasta skit)
Anmäl till moderator   Loggat
rute Force -08 Muzzy Edition


Utloggad Nesse

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 506
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Nesse
Rädda för mil??
« Svar #9 skrivet: 20 juni 2008 kl. 14:56:41 »
Citat från: "Beta"
Citat från: "LAHA"
En maskin som varit lerinpackad eller gått MX skvallrar nog själv om detta med repor och andra skavanker. En maskin som har gått över 1000 mil o fortfarande är snygg o hel är ju utan tvekan välskött så den skulle iaf jag välja  :idea:

Även där skulle jag dra öronen åt mig, saker är till för att användas och kommer därmed att få skavanker.
En som kör MX är förmodligen rätt kunnig och sköter om sin hoj (motor, lager, koppling o.s.v ) men däremot så har en hoj gått 1000mil och inte har en repa på plasten så börjar man ju undra varför. Visst kan den hojen vara i jätte bra skick men den kan ju och vara körd av en "noob" som inte vet vad oljebyte är.

Var faktiskt med om en sån grej då jag skulle köpa en 2-hjulig cross. Var iväg och kollade på en CR250 som vid första anblick såg jättefin ut. Efter lite mer grankskning så syntes ett halvtskuret bakhjulslager, glappsving, glappstyrkrona sen vid frågan hur ofta oljebyte sker, fick då som svar : nä har nog inte bytt olja den här går så bra så det behöver man inte...(han hade då haft den i 3 år! gissa om jag köpte den.

Hojen jag köpte var en hoj som gått en heldel bana som var ful i plasten och var lite äldre MEN han om hade haft den visste dock vad han pratade om  och hade renoverat motor och bytlager lite över allt och skött om sin leksak även om den gått hårt så var den i bra skick förutom plasten då. (jag vet detta eftersom att det var en kompis kompis som jag köpte den av. Säljaren visste dock inte det, utan det var jag som komfram till vem det var och fick lite opartisk andrahands info)

Vad jag vill ha sagt egentligen är nog att då man köper en hoj så ska man inte stirra sig blind på mil, timmar och utseende även om det kan vara en bra hint om hur väl en vara är skött. Utan kolla på vilket verkligt skick den är i.


Min brutte har gått 3700tim och det är en -03
MEN den är inte sliten i lager eller motor inte mycket glappig heller.
Vad inebär detta tro ???
Väl underhållen men ANVÄND det syns på plasten.
Den är repig och sprucken men motor o det maskinella funkar kanon..
Jag valde en som såg lite sämre ut men värkade vara bra underhållen.
Sedan att den inte är vaxad o polerad bryr jag mej inte om
för jag vill ha en funktionsduglig maskin i stället för en puts maskin.
MISSTÄNKER att den gått som någonslags touring maskin i kanada/usa med tanke på timmarna..
Så tänkte jag använd mycke/många timma på kort tid väl underhållen..
Jag kan ha fel men det kändes rätt
// Nesse
Anmäl till moderator   Loggat
Kawasaki kvf650 prairie  -03

KENDA
COOPER TIERS

Msn
nesse66@hotmail.com

Utloggad larsostman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 449
  • Total likes: 0
    • Visa profil
larsostman
Rädda för mil??
« Svar #10 skrivet: 21 juni 2008 kl. 14:44:01 »
3700 timmar, nu snackar vi!
Det är ju det jag menar, inte är det nått problem att få en kvalitetsmaskin att hålla.
Som det sas, inte varvar en MC just nå mycket mindre heller än en hjuling. Sen är det ju bra mycket svårare att varva sönder en maskin med CVT än en med manuell låda. Den ligger ju alltid på "rätt" varv om man inte ligger i max hastighet & det gör man ju kanske inte, har adrig gjort än i alla fall.

Sen när man tänker på ett oerhört omfattande mätarskruvandet på snöskotrar så blir man ju förvånad att någon tror på den.
Jag hade en 93´Yamaha Phazer som hade gått 1500 enligt mätaren, när jag skulle sälja den så var det många komentarer om hur ofantligt långt den hade gått, hela 100 mil om året...

Nä, det är lite tramsigt, klart grejjerna håller om man sköter dom.
Anmäl till moderator   Loggat
Kinesmakin -06           -DÖD
Can-Am 400 -07         -såld
Brute Force 750 -07    -såld
Can-am Renegade -07 -såld
Can-am Outlander max LTD

Utloggad Ben_Dover

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 8
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Ben_Dover
Rädda för mil??
« Svar #11 skrivet: 21 juni 2008 kl. 15:14:52 »
Det är kortsagt omöjligt att säga att få mil är bättre än många. Det hela beror på vem som haft fordonet alltså hur det är skött och kört.

Det är ju samma sak med bilar. Många skulle aldrig köpa en tre år gammal bil som gått 20.000 mil,dom skulle mycket hellre köpa en likadan som bara har 5.000 mil på mätaren,men vad är det som säger att bilen med få mil är bättre?

Långmilaren har gått som firmabil med enbart långkörning samt fulltecknad servicebok,bilen med få mil har ägts av en 70-årig gubbe som bara kört kortkörningar med många kallstarter samt höga varv på varje växel p.g.a. att han är halvdöv! Service tycker han är onödigt då ju bilen funkar utmärkt änndå!

Bara ett tänkbart scenario...  8)
Anmäl till moderator   Loggat
vh./Ben Dover.
Hyosung Rapier 450 -07
Röd som satan själv!

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Rädda för mil??
 


Online just nu.

558 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 644. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info