Tänkte jag skulle knäppa några kort,och visa hur illa det sitter,men vart kan man lägga ut korten ? har ingen hemsida
Jag klarar nästan 1meter så det är nog lungt för min del :roll: Finns det inga skvalpplåtar i tråget? Eller någon bra pick-up för sånna saker??
Jag skulle tro att det är bakhjulsåkning samt fastkörningar i lera å skit,när man stått med framhjulen uppe å bakhjulen nere i skiten,har nog inte fått tillräckligt med olja då
Jag tror att om man kollar att nivån på oljan är ok,så är det nog inga större problem,sen är det ju bara å dränera ut den olja som kommer i burken,6800:- + moms kostar en ny vev,i Usa kostar den 300 $ ca 1800 :- sek,men har nu hittat ett allvarligare problem,ena ramlagret det på generatorsidan typ ett kamaxellager har fått lite smisk,finns ej som reservdel,måste köpa 2 nya halvor = 18000:-,kanske ngn har nå förslag? vad göra det kan ju inte vara första Kawan med detta problem.All som allt kostar dessa delar som behövs efter raset 35000:- i Sverige,då är inte demontering å montering inräknat,enbart delar, sjukt.Nä nu ska jag ta många gravöl :?
Ja då har man beställt ny vev å vevstake samt lite lager packningar å diverse andra reservdelar,,Tack Pete