Ja jag hoppas jag blir nöjd med köpet.En fråga till, hur ligger serviceintervallerna på CF? När är första o vad har den kostat er + när kommer den 2;a servicen?Är det nån som fått göra nått själv med bibehållen garanti, tex oljebyte? Antar att dom vill tjäna kosing på en garantitid på 2år, om Dom inte servar så är man utan garanti.
ÅF sa att ED inte citat- "ska ha problemet med att behöva locktajta kardanen, det är fixat på denna modell" Stämmer det? Isåf behöver man ju inte vara orolig att det ska plinga till där nere under färd.
Nu måste jag fråga er lite fler frågor Om jag byter org. ljuddämparen men inte vill ha avgassmällar ifall jag monterar på en tex Siomnz eller Biltema,Hur gör jag då? Kommer detta ge märkbar effekt o vrid, måste jag bestycka om för denna ändring? Jag antar att värmeutvecklingen på höger sida måste bli mindre om den andas bättre?
OM det blir lite bättre med en annan dämpare så vill jag Absolut Inte att den ska vråla,helst inte öka i db alls. Sen om det blir ett dovare ljud är ju bara trevligt,gärna Jätte dovt men inte högt. Lite får jag väll tåla i db ökning men jag vill ju kunna fortsätta heja på grannarna utan att sjämmas (stavning?)
En annan kul grej, har ju läst om att flera tycker att dom vibrerar mkt. Vissa säger att det beror på däcken, nån annan att det är för att det är en CF/Goes.Min har inte en enda vibb, vare sig i fotstöd,styre,armstöd,lysen. Endast min växelförare som hoppar lite men den sitter ju monterad ihop med motor/låda. Min känns kanon,var ju lite orolig innan köpet med allt man läst här.