Sen behöver du inte bry dig om vad MAS skriver .Som du kanske förstår så har han inte så mkt att tillföra ämnet."Bättre att vara tyst och låta alla tro att man är en idiot .Än att öppna munnen och bevisa det"ELLER HUR MAS
HejDet är ju löjligt det här med ventilhysterin (naturligtvis ska de kollas någon gång, men det är ju lika för alla märken)/HENKE
Ironman vad är det du inte förstår?jag har själv tagit ner toppen på en av dom här maskinerna och lämnat in den till American racing i linköping, som är bra mycket mer kunniga i motorer än vad dom flesta som håller på med ATV är.Lustigt att dom aldrig hade sen en sån sliten ventil om det är så vanligt.När vi fått dom nya ventilerna märkte man att dom inte va gjorda i samma material och att dom va tyngre.Den maskinen som vi bytte ventiler i har nu gått 200 Mil på även på crossbana och ventilerna har inte rört sig 0,01mmVart har du läst att jag serva min efter 350 mil?Bobbani ta ner toppen och lämna in den till american racing dom vet vad dom håller på med.
Citat från: "mas"Ironman vad är det du inte förstår?jag har själv tagit ner toppen på en av dom här maskinerna och lämnat in den till American racing i linköping, som är bra mycket mer kunniga i motorer än vad dom flesta som håller på med ATV är.Lustigt att dom aldrig hade sen en sån sliten ventil om det är så vanligt.När vi fått dom nya ventilerna märkte man att dom inte va gjorda i samma material och att dom va tyngre.Den maskinen som vi bytte ventiler i har nu gått 200 Mil på även på crossbana och ventilerna har inte rört sig 0,01mmVart har du läst att jag serva min efter 350 mil?Bobbani ta ner toppen och lämna in den till american racing dom vet vad dom håller på med.Min hadde inte ändratt nått i Ventil på 200mil servicen. trots avstrypt.Men som med alla maskiner så ligger dom på går det fort. Skulle nog va lika irriterad som mas om det ma jag som hadde så oxå. Men men. vad kosta det med sånna nya ventiler då MAS?