jag joinar in i tråden... seabeast har smittat mig .. så nu har jag iaf lagt handpenning på en adly 300...Sen får vi se vad det är jag har köpt... Man ska juh inte kalla det för leksak, utan motionsredskap..
Citat från: "st0kk"jag joinar in i tråden... seabeast har smittat mig .. så nu har jag iaf lagt handpenning på en adly 300...Sen får vi se vad det är jag har köpt... Man ska juh inte kalla det för leksak, utan motionsredskap..Så nu är vi tre stycken i Katrineholm som kör runt på Adly 300.En CrossroadEn SportyEN XSNu måste vi få el-andreas också i detta träsk.
Nu har jag kollat upp CDI-boxen. Låter intressant. Kollade lite priser ca 400:- SEK i US med frakt och liknande ca 700:-. Detta låter som en ganska billig peng för att få en bättre tändkurva. Ska nog slå till på en sån.
Vad är det för ålder på er, nån man känner kanske??!Jag är 80:a o jobbar i Norrköping.
Citat från: "seabeast"Nu har jag kollat upp CDI-boxen. Låter intressant. Kollade lite priser ca 400:- SEK i US med frakt och liknande ca 700:-. Detta låter som en ganska billig peng för att få en bättre tändkurva. Ska nog slå till på en sån.Är det något sådant du har tittat på?New Honda TRX 300EX HIGH Performance CDI Box
Citat från: "Stamper"Vad är det för ålder på er, nån man känner kanske??!Jag är 80:a o jobbar i Norrköping.Inflyttad 77 flyttade till k-holm 98 eller nått.Du är välkommen att följa med. Eller du kanske har någon kul slinga som du kan tänka dig att dela med dig.Som sagt Vingåker brukar vara ett ställe man stannar för att ta en korv när man åker.
st0kk Skrivet: Tor Mar 27, 2008 6:58 pm Rubrik: -------------------------------------------------------------------------------- seabeast skrev: Stamper skrev: Vad är det för ålder på er, nån man känner kanske??! Jag är 80:a o jobbar i Norrköping. Inflyttad 77 flyttade till k-holm 98 eller nått. Du är välkommen att följa med. Eller du kanske har någon kul slinga som du kan tänka dig att dela med dig. Som sagt Vingåker brukar vara ett ställe man stannar för att ta en korv när man åker. -75'a inflyttad -00 till kh. jobbar i älvsjö....
Citat från: "Andreas77"Citat från: "seabeast"Nu har jag kollat upp CDI-boxen. Låter intressant. Kollade lite priser ca 400:- SEK i US med frakt och liknande ca 700:-. Detta låter som en ganska billig peng för att få en bättre tändkurva. Ska nog slå till på en sån.Är det något sådant du har tittat på?New Honda TRX 300EX HIGH Performance CDI BoxJapp det stämmer. Hittade du dessa på ebay stores? Där hittade jag dem till bäst pris.
Citerast0kk Skrivet: Tor Mar 27, 2008 6:58 pm Rubrik: -------------------------------------------------------------------------------- seabeast skrev: Stamper skrev: Vad är det för ålder på er, nån man känner kanske??! Jag är 80:a o jobbar i Norrköping. Inflyttad 77 flyttade till k-holm 98 eller nått. Du är välkommen att följa med. Eller du kanske har någon kul slinga som du kan tänka dig att dela med dig. Som sagt Vingåker brukar vara ett ställe man stannar för att ta en korv när man åker. -75'a inflyttad -00 till kh. jobbar i älvsjö.... Det var värst, bara inflyttade och utflyttade.Ingen av er som gått på IUC??