Wileyco dämparen är helt i rostfritt likaså röret, det kommer även komplett med skruvar och fästen för Linhai. Efter vad jag hört så klarar det även kraven från besiktingen.Byter du bara dämparen så ger det som bäst ca 1,5Hkr, kanske registret förflyttas en bit och ger fördel men det är dom siffror jag hittat på nätet i alla fall. Det främre original röret är ju olika tjockt och det är ju ingen höjdare när man vill få avgaserna så fort som möjligt in i dämparen. Ska du byta dämpare så är det ingen ide att snåla på röret som dessutom är den billigaste delen. Hör om det är någon som testat den där dämpar kopian, kan ju hända att den är helt kass och låter som en brunstig älg../Blizzter
Läser med stor glädje inläggen om trimpipor munstycken mm, men frågan är ju, går det att gör så mycket på en maskin på 275kubik och 20hk, man har ju oddsen emot sig kan jag tycka. Skulle vara roligt att veta om det är någon som bänkat sin maskin efter diverse trimning för att få veta om det ens är värt besväret.
Citat från: "Nippe"Läser med stor glädje inläggen om trimpipor munstycken mm, men frågan är ju, går det att gör så mycket på en maskin på 275kubik och 20hk, man har ju oddsen emot sig kan jag tycka. Skulle vara roligt att veta om det är någon som bänkat sin maskin efter diverse trimning för att få veta om det ens är värt besväret.Som sagt Nippe! vet ej om du får så många mer hästar...kanske några..men du får ganska mycket mer vrid i motorn, å de kan faktiskt göra rätt mycket ./Johan