kablarna bakom tändnings låset som du ska kolla är pink och red/white det är de som är till lysetoch i ljusomkopplaren är det pink som du bör kolla framför allt.den går på både hel och halvljus.white går tillhalvljusoch yellow går till helljusetmvh /jag
Citat från: "ironman"kablarna bakom tändnings låset som du ska kolla är pink och red/white det är de som är till lysetoch i ljusomkopplaren är det pink som du bör kolla framför allt.den går på både hel och halvljus.white går tillhalvljusoch yellow går till helljusetmvh /jagOmöjligt är det ju inte, för jag har ju som sagt varit där och rivigt och slitigt lite. Ska gå igenom både knappen och tändningslåset ikväll..Tack för infon om kabelfärgerna, det hjälper!Tänkte mest om jag hade bränt en säkring nånstans, men det kan ju mycket väl vara så som du gissar också!Någon annan som har funderingar?Tack sålänge.
Hej om jag var du skulle jag kolla alla kontakter som du haft isär tidigare.För jag inbillar mig att det är en kabelsko som glidit isär i en kontakt.Jag har varit med om det vid ett flertal tillfällen.Jag tycker att det skulle vara helt otroligt om det skulle ha skavt av en kabel ,el dyligt just precis samtidigt då du haft problem med startrelät.
Hungrig varg jagar bäst = Ilsken mekaniker mekar bäst :wink: