köpte på ebay- fick hem utan tull å moms blev ca 2000 kr hemma -man får med en rund mutter som man svetsar fast i främre röret +en plugg som man mont när man är klar - sätter displayen på hastighetsmätarn med kardborr tejp ,kablaget ligger alltid i hojen - betalar sig fort om man trimmar vidare ..köpte min här finns kanske billigare ställen oxå:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-NTK-Wide-Band-Powerdex-AFX-Air-Fuel-Gauge-Wideband_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ46100QQihZ011QQitemZ320216304079QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
den frågan får du nog ställa till dom som håller på med sånt, wot mappen gör jag på 5an .. går hyfsat på 4 an oxå men avläsningen blir stabilare på 5an..
Citat från: "iroc"den frågan får du nog ställa till dom som håller på med sånt, wot mappen gör jag på 5an .. går hyfsat på 4 an oxå men avläsningen blir stabilare på 5an..Ja men det är svårt att få dom som håller på med detta att mjukna Allt ska ju vara så hemligt hela tiden!Tack ändå!Blir väl att jag grovampppar på rullar!