jag kopplade in mätaren på hjulingen och den visade miles. jag öppnade då mätaren och flyttade motståndet från plats c21 till c200 och pluggade i mätaren i hjulingen. inte nån skillnad alls.. men jag provåkte aldrig. :roll: det jag fundrar på är att, när man vrider på tändningen så visar sig allasymbolerna på displayen utom just km/h. kan det vara så att när man flyttar motståndet så ändrar man så att siffrorna visar kmh, men att man får ändra något annat för att få kmh att lysa istället för mph ? mvh /// Rille
Har en polare som har km visning i sin brutte, han lovar att fota den under morgondagen, så håll ut tills dess Arke då kommer det nog en bild inom kort på den.. :wink:
ska kolla i mekhandböckerna imorrn på jobbet och se vilken sladd hastighets impulen kommer i, på så sätt borde man kunna utesluta vissa delar av kretskortet. och ringa in sig på det som har medhastigheten att göra.när jag hade mätarn isär idag såg jag att det fanns en ledig plats påandra sidan på kretskortet, vid högra hörnet av displayen om jag intemissminner mig..vore väl fan om man inte ska kunna knäcka den här nöten.. mvh /// Rille
Får man fråga: :?: Varför har vissa miles och vissa kilometer på sina mätare?Rör det sig om importerade maskiner?Eller är det Dresel-maskiner som har miles-mätare?Inte säljer väl Kawasaki fel mätare till kunder i sverige?