Citat från: "SoloNo1"När en enda Canam tar min Raptor i både acceleration och topphastighet så ska jag knäböjja mig framför alla Canam åkare, det har då aldrig hänt och kommer då aldrig hända.Tycker att Canam 650 - 800 är sköna maskiner som tar sig an det mesta, men allt är den långt ifrån som både acc, lätthet och toppfart.Så jag tycker att Raptor är värst som vanligt även med era små extra krafter bakom bakhjulen :wink:Ta med din maskin och kom till svågadalen i höst när vi Arr DRAGRACING på gräs med fyrhjulingar..då kan du säga ditt sen :wink:
När en enda Canam tar min Raptor i både acceleration och topphastighet så ska jag knäböjja mig framför alla Canam åkare, det har då aldrig hänt och kommer då aldrig hända.Tycker att Canam 650 - 800 är sköna maskiner som tar sig an det mesta, men allt är den långt ifrån som både acc, lätthet och toppfart.Så jag tycker att Raptor är värst som vanligt även med era små extra krafter bakom bakhjulen :wink:
Citat från: "ingemar"Citat från: "SoloNo1"När en enda Canam tar min Raptor i både acceleration och topphastighet så ska jag knäböjja mig framför alla Canam åkare, det har då aldrig hänt och kommer då aldrig hända.Tycker att Canam 650 - 800 är sköna maskiner som tar sig an det mesta, men allt är den långt ifrån som både acc, lätthet och toppfart.Så jag tycker att Raptor är värst som vanligt även med era små extra krafter bakom bakhjulen :wink:Ta med din maskin och kom till svågadalen i höst när vi Arr DRAGRACING på gräs med fyrhjulingar..då kan du säga ditt sen :wink:Varför på gräs? Kanske för att 4x4 ska få fördel?ps. raptorn klarar sig bra i skogen också. varför skulle den inte det?
snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan. samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen........................................................... då blir vi värst som vanligt
då bör ni kanske ställa upp mellan Gas Gas och en Raptor 700 och det skulle vara intressant att se.. :wink: