Jag tycker att vinschen sitter så långt ner? (vinsch i gul ring) 8O Går det inte att sätta den där den blå ringen är? eller sitter det nåt annat där? :oops: :oops:
den sitter lite lågt, men enda gången det är ett problem är när man kört ner djup i lera.
ok dÃ¥ vet jag det ialla fall ang hÃ¥let där du har extra ljusen... hur brett o högt är det? fÃ¥r man rum med ett sÃ¥nt här? (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)MÃ¥tt: 43x11x10 cm.Eller fÃ¥r man sätta dom ovanför nÃ¥nstans? :oops:
Citat frÃ¥n: "trbn"Jag tycker att vinschen sitter sÃ¥ lÃ¥ngt ner? (vinsch i gul ring) 8O GÃ¥r det inte att sätta den där den blÃ¥ ringen är? eller sitter det nÃ¥t annat där? :oops: :oops:Jag har en cf och det gÃ¥r inte om man inte bygger ett fäste själv. Jag tror det inte är sÃ¥ lämpligt att göra det med tanke pÃ¥ att det är svÃ¥rt att fÃ¥ tillräckligt starka fäst punkter men det är bara min Ã¥sikt. Jag har min där gula ringen är och jag har inte haft nÃ¥gra problem vare sig jag har plogat och höjt & sänkt plogen med vinschen eller vid timmer dragning dock har jag inte lyckats köra fast ännu men det är nog inte nÃ¥gra problem dÃ¥ heller tror jag dÃ¥ man ändÃ¥ är kanska skitigt sÃ¥ dÃ¥ gör det inte nÃ¥tt att den sitter sÃ¥ lÃ¥gt. Jag har mina x-tra ljus där den blÃ¥ ringen är se bild(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)mvh Sillen
Citat från: "Sillen"Citat från: "trbn"Jag tycker att vinschen sitter så långt ner? (vinsch i gul ring) 8O Går det inte att sätta den där den blå ringen är? eller sitter det nåt annat där? :oops: :oops:Jag har en cf och det går inte om man inte bygger ett fäste själv. Jag tror det inte är så lämpligt att göra det med tanke på att det är svårt att få tillräckligt starka fäst punkter men det är bara min åsikt. Jag har min där gula ringen är och jag har inte haft några problem vare sig jag har plogat och höjt & sänkt plogen med vinschen eller vid timmer dragning dock har jag inte lyckats köra fast ännu men det är nog inte några problem då heller tror jag då man ändå är kanska skitigt så då gör det inte nått att den sitter så lågt. Jag har mina x-tra ljus där den blå ringen är se bildmvh SillenVad är det för fästen du har på hö. sida på ditt främre lastrack då :?: :?:
Citat från: "trbn"Jag tycker att vinschen sitter så långt ner? (vinsch i gul ring) 8O Går det inte att sätta den där den blå ringen är? eller sitter det nåt annat där? :oops: :oops:Jag har en cf och det går inte om man inte bygger ett fäste själv. Jag tror det inte är så lämpligt att göra det med tanke på att det är svårt att få tillräckligt starka fäst punkter men det är bara min åsikt. Jag har min där gula ringen är och jag har inte haft några problem vare sig jag har plogat och höjt & sänkt plogen med vinschen eller vid timmer dragning dock har jag inte lyckats köra fast ännu men det är nog inte några problem då heller tror jag då man ändå är kanska skitigt så då gör det inte nått att den sitter så lågt. Jag har mina x-tra ljus där den blå ringen är se bildmvh Sillen