varför klagar ni så himla mycket. åk och köp en ny maskin av de riktiga märkes återförsäljarna.( ni som gjort det behöver inte ta åt er). detta är problemet med att köpa av import företagen. men ja förstår er samtidigt ,för hade det inte vart pga så hade ni inte kunnat åka den maskinen ni har vägreggad.
four by four skulle hjälpa mig o sälja min dinli....o ingenting händer...den bara stod där o ingen ville köpa den.... 8O ....hörde ryktes vägen att den bara stod där som prydnad ...så en polare ringde o frågade efter en begagnad 450....nej det hadde dom inte...har ni ingen dinli 450 begagnad frågade han igen.....nej det har vi inte vart svaret.....han tjatade på men dom hadde ingen dinli 450 begagnad.... 8O ....åkte o hämtade den samma dag...sen den dagen gör inte jag o många andra affärer med fbf.... 8O ....
om man vill så får man delarna på 24 tim från Holland!
eller så åker man yamaha o behöver inga delar Citeraom man vill så får man delarna på 24 tim från Holland!
En maskin från Borile är iaf inte en maskin som säljs överallt.Det är bara utvalda ÅF som får göra detta.Vi på trech är en av dom MVH / Benny
För allas info är det Four by Four som ligger bakom importen/distributionen av Borile om jag är rätt informerad.
Kan räkna upp några som jag bara har hört gott om....minhojfunrideatvhusetFyll gärna på listan....