Kan räkna upp några som jag bara har hört gott om....minhojfunrideatvhusetFyll gärna på listan....atv-trading.se oxå fyrhjuling.seDenada
Citat från: "Trech"En maskin från Borile är iaf inte en maskin som säljs överallt.Det är bara utvalda ÅF som får göra detta.Vi på trech är en av dom MVH / BennyÄr det något speciellt med Borile´s homologisering till skillnad från de andra som gör dessa bättre eller vad gör att "utvalda" bara får sälja dessa? I grunden är det ju samma märkesmaskiner som används.För allas info är det Four by Four som ligger bakom importen/distributionen av Borile om jag är rätt informerad.
En maskin från Borile är iaf inte en maskin som säljs överallt.Det är bara utvalda ÅF som får göra detta.Vi på trech är en av dom MVH / Benny
Citat från: "Outlander"Citat från: "Trech"En maskin från Borile är iaf inte en maskin som säljs överallt.Det är bara utvalda ÅF som får göra detta.Vi på trech är en av dom MVH / BennyÄr det något speciellt med Borile´s homologisering till skillnad från de andra som gör dessa bättre eller vad gör att "utvalda" bara får sälja dessa? I grunden är det ju samma märkesmaskiner som används.För allas info är det Four by Four som ligger bakom importen/distributionen av Borile om jag är rätt informerad.Borile har ett intakt elsystem medans tex Dressel klipper och skarvar i originalet. Det gör att det både ser snyggare ut samt går att återställa till ursprung om så önskas.Borile har inte vajersystem för bromsarna, som flera andra har, utan en split på det riktiga bromssystemet.Vajersystem har ju en förmåga att kärva efter en tid.Att det är utvalda som får sälja är för att det är enklare för 4by4 att hantera endast ett fåtal, det ger inte samma inbördes kunkurrens och det håller upp en viss "status".Det är inte bara dom som gör så, även Arctic Cat (Som trech säljer) har detta system. Polaris lika så om jag inte minns fel.Trevlig helg!
det finns ju rykten om en viss kartellbildning mellan vissa åf......priserna blir ju därefter... 8O
När du köper en Borilemaskin så skriver du på ett papper där du tar på dig "skulden" till att denna bromsmodd tas bort (eller aldrig sätts dit).En maskin med vajer är ju enkel att ordna själv men rent praktiskt så behöver du aldrig bry dig om detta /B