Citat från: "STENE"Jag provade magellan crossover.. Den suger.. Så jag lessnade på allt vad "rena" GPS tillverkare heter och köpte en Handdator med inbyggd GPS för 1500:-Sedan är det bara att ladda på den programvaran man vill ha både för väg och i skogen. Har man inte pengar till alla programvaror och kartor finns piratebay..Vad var det för handdator du köpte?
Jag provade magellan crossover.. Den suger.. Så jag lessnade på allt vad "rena" GPS tillverkare heter och köpte en Handdator med inbyggd GPS för 1500:-Sedan är det bara att ladda på den programvaran man vill ha både för väg och i skogen. Har man inte pengar till alla programvaror och kartor finns piratebay..
Citat från: "Fill333"För han behövde lite tryck i den, de slira ju så förbannat... och en bilmätare stämmer bättre än en mätare på en liten jävla moppe enligt mig iaf!Det märks direkt att du är kunnig innom saken :roll: Om den slirar så mycket, så är remmen eller kopplingen/klockan slut! Att då byta vikter gör då bara att du arbetar på lite lägre varv, vilket inte skulle förbättra remsliret utan tvärtom!Om det inte skulle vart en sån klen motor vi pratar om, så skulle det kunna felat på tryckfjädern och kopplingsfjädrarna. Men det är inte fallet nu.Hoppas du vet att mopparna inte är strypta i andra eu länder, så allt är perfekt inställt för avstrypt!? Att byta munstycke lite kan dock behövas ibland.Att moppemätarna inte stämmer är ju då sanning, dem stämmer inte för 5 öre när man åker trimmat. Förstår inte varför man ens ska ha mätare på men iallfall. Visst stämmer en bilmätare bättre men oftast kan en sån fela ganska duktigt också!Något mer ?Ta då det via pm !/Orre
För han behövde lite tryck i den, de slira ju så förbannat... och en bilmätare stämmer bättre än en mätare på en liten jävla moppe enligt mig iaf!