Grabben får en från biltema som funkar najs för 800:-Varför köpa en original till Aeroxen som kostar 2200:- då man kan ha en GPS som man enkelt tar av när man ej använder dendessutom så är ju hans hoj en kittat stunt hoj..Dock så skall han ej köra stunt då jag tror det är lite väl mycke skrotvarning då...den toppar ju 110 ´_.--. :idea:
polaren hade en aerox förr som bara va alla pluggar dragna på och andra tyngder...den hade vi upp i 90Km/h och då mätte vi med en bil brevid..
Citat från: "Fill333"polaren hade en aerox förr som bara va alla pluggar dragna på och andra tyngder...den hade vi upp i 90Km/h och då mätte vi med en bil brevid..Tufft, tänk på att en bilmätare kan fela den med. för en avstrypt aerox går inte 90 ! :roll:Sen varför bytte ni vikter, vikterna är till för att kunna ställa in så du ligger så nära effektkurvan som möjligt. På en avstrypt behövs inte detta eftersom dem är bra inställda orginal ?
För han behövde lite tryck i den, de slira ju så förbannat... och en bilmätare stämmer bättre än en mätare på en liten jävla moppe enligt mig iaf!
Jag provade magellan crossover.. Den suger..
Jag provade magellan crossover.. Den suger.. Så jag lessnade på allt vad "rena" GPS tillverkare heter och köpte en Handdator med inbyggd GPS för 1500:-Sedan är det bara att ladda på den programvaran man vill ha både för väg och i skogen. Har man inte pengar till alla programvaror och kartor finns piratebay..