Folans ligger säkert på många hästar men vart är de eller den motorn..Kanske på en kxf inom kort eller..??
Tjena!Det kommer antagligen att bli en ny quad fr mig inför 08, mitt val står mellan Suzukis 450 eller Ktms 450.Någon som har sett hört någonting som skulle vara bättre med ktm än Suzukin ? eller tvärt om ?Ktm är 10 cm smalare än Ltr, men ktm har 4-kolvs ok i fram och öhlinare runt om vad tror ni ? vilken skulle vara bäst på crossbanan ?någon som sitter inne med lite info från tävlingarna i Usa ?Mvh Olle
Citat från: "Olle_deak"Tjena!Det kommer antagligen att bli en ny quad fr mig inför 08, mitt val står mellan Suzukis 450 eller Ktms 450.Någon som har sett hört någonting som skulle vara bättre med ktm än Suzukin ? eller tvärt om ?Ktm är 10 cm smalare än Ltr, men ktm har 4-kolvs ok i fram och öhlinare runt om vad tror ni ? vilken skulle vara bäst på crossbanan ?någon som sitter inne med lite info från tävlingarna i Usa ?Mvh OlleJag läste i nån atv tidning att ktm började redan de första tävlingarna med att ta segrar, det låter ju bra!