Citat från: "Rollho"Citat från: "Olle_deak"Tjena!Det kommer antagligen att bli en ny quad fr mig inför 08, mitt val står mellan Suzukis 450 eller Ktms 450.Någon som har sett hört någonting som skulle vara bättre med ktm än Suzukin ? eller tvärt om ?Ktm är 10 cm smalare än Ltr, men ktm har 4-kolvs ok i fram och öhlinare runt om vad tror ni ? vilken skulle vara bäst på crossbanan ?någon som sitter inne med lite info från tävlingarna i Usa ?Mvh OlleJag läste i nån atv tidning att ktm började redan de första tävlingarna med att ta segrar, det låter ju bra! Ja, och jag kanäven påpeka att det blev en KTM Och den går ruskigt bra! 52 hk den ska tydligen ha 7-8 hk mer än KTM 450 motorn som sitter i Polarisen.
Citat från: "Olle_deak"Tjena!Det kommer antagligen att bli en ny quad fr mig inför 08, mitt val står mellan Suzukis 450 eller Ktms 450.Någon som har sett hört någonting som skulle vara bättre med ktm än Suzukin ? eller tvärt om ?Ktm är 10 cm smalare än Ltr, men ktm har 4-kolvs ok i fram och öhlinare runt om vad tror ni ? vilken skulle vara bäst på crossbanan ?någon som sitter inne med lite info från tävlingarna i Usa ?Mvh OlleJag läste i nån atv tidning att ktm började redan de första tävlingarna med att ta segrar, det låter ju bra!
Tjena!Det kommer antagligen att bli en ny quad fr mig inför 08, mitt val står mellan Suzukis 450 eller Ktms 450.Någon som har sett hört någonting som skulle vara bättre med ktm än Suzukin ? eller tvärt om ?Ktm är 10 cm smalare än Ltr, men ktm har 4-kolvs ok i fram och öhlinare runt om vad tror ni ? vilken skulle vara bäst på crossbanan ?någon som sitter inne med lite info från tävlingarna i Usa ?Mvh Olle
Hur många hk ska den leverera ?