tackar, värdefull information för oss :wink: *tror du biltemas spacers funkar? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=98978*hur många mm ska dom ut fram?*samt bör man kanske spacera bak så inte spårvidden ändras?vi köpte däcken uteslutande för vinterkörning dvs djupsnö , här börjar vara en hel del snö så nu e vi sugna, undrar hur dom funkar i snö, gräver dom för mycke blir det ju till nackdel med..menmen storleken borde ju främja bärigheten
Tjena Fick veta igår att våra däck är restade till mitten utav februari! 8O, med våran tur säger säkert ÅF i feruari att dom e restade till mars Har börjat snegla på ITP M/S 28/11/12 bak och 28/9/12 fram, har nån någon erfarenhet utav dessa om dom e bra, ryms dom i hjulhusen, vägegenskaper, slits dom fort (blir alltid lite asfalt tyvärr på sommaren för att ta sig till skogen). Northleaf såg i tidigare inlägg att du sneglat på dessa kanske kan komma med lite feedback :roll: .Idag ska det förövrigt provas canam 650 med bandsats, kan knappt bärga mig!!!
Citat från: "AtvHudik"vad kostade 27" orna. ??Jag skulle få dom för 4100.
vad kostade 27" orna. ??
Vart har du beställt dem då??
Jag monterade dem på min XT 800 i fredags och körde ett par mil under lördagen. Jag är nöjd så här långt iallafall.