Citat från: "Ockelbo300"orre skrevMen för o köra en stor fyrhjuling upp till 800cc på vägen utan erfarenhet, och med endast hjälm kan va farligt och kräver inget förarbevis! du har rätt att inte förarbevis krävs det krävs faktist körkort!!!Körkort för BIL ja, hur mycket lärde du dig att hantera en quad när du tog ditt körkort ? :roll: Även om man tagit tex mc kort så ÄR det en annorlunda teknik att köra en fyrhjuling som de flesta av er vet.Ni som sitter o skryter att ni kör utan skydd, kul för er? Skyll er själva,`Du som satt o skröt om att du körde din oreggade banshee på vägen UTAN skydd och en hjälm utan spänne. Man blir tamejfan arg! Tänk dig en halvseg 80 årig tant med lite taskig synd kör rakt fram och kommer på att hon skulle in i nästa avfart så hon tvärnitar. Då kommer du dä i 80 km/h med din vråltuffa banshee, och din oknäppta hjälm. Ät asfalt ? Om du ens överlever så är det säkert jätte billigt med ett oförsäkrat oreggat fordon? Täcka dina och hennes skador.Grattis? TÄNK TILL!Och du säger att jag sitter o leker pappa och att du bestämmer själv, hur mogen är du? Visst är det mitt liv och inte ditt, men om du inte vill att folk ska kommentera det varför skriver du det på ett forum då ?Jag blir fan RÄDD trodde ni hade mer vett en såhär! Ni är trotsallt vuxna?/Orre
orre skrevMen för o köra en stor fyrhjuling upp till 800cc på vägen utan erfarenhet, och med endast hjälm kan va farligt och kräver inget förarbevis! du har rätt att inte förarbevis krävs det krävs faktist körkort!!!
tönt
Citat från: "250 barossa"tönt?
?