Jag blir fan rädd när jag möter er vinglandes fram på era kinamaskiner. quote]jag vinglar också på spårig vägbana fast jag har körkort för 4 hjul och kör japanskt tänk på att mersedes tillverkas i kina (inte alla modeller) dom verkar inte vingla 8O
Olle innan du ifråga sätter quad åkarna så börja med dej själv, du kör moppe har jag sett innan här på forumet, trimmat? en trimad moppe går ofta fortare än quad, runt 100-120 är ju inget ovanligt, vad har du för skydd när du kör moppe? får ursäkta om de är lite personligt på hopp! ursäkta
Jag blir fan rädd när jag möter er vinglandes fram på era kinamaskiner.
Vem det är jag möter har jag ingen aning om.
Citat från: "Olle_deak"Vem det är jag möter har jag ingen aning om.Smart och precis Du möter en som kommer i innerkurva, en som inte bara druckit mjölk. En sk. van/suv som sitter högt ser rakt fram och inte ser en "liten" 4-hjuling......... Resten kan du förhoppningsvis klura ut själv ......
Någon som börjar hålla med om att man ska fixa ett speciellt körkort till fyrhjulingar ?
Citat från: "monologik""Det är lite synd att du inte tog det mellan våra 2 ögon när vi sågs"Hmm fan två enögda lirare med andra ord..... :wink: :wink:
"Det är lite synd att du inte tog det mellan våra 2 ögon när vi sågs"
orre skrevMen för o köra en stor fyrhjuling upp till 800cc på vägen utan erfarenhet, och med endast hjälm kan va farligt och kräver inget förarbevis! du har rätt att inte förarbevis krävs det krävs faktist körkort!!!