Glömde skriva vilken min personliga favorit är av de maskiner du nämde!Givetvis YFZ450 det är en maskin som man definitivt inte tröttnar på i första taget!! Släpper Yamaha den för gata så kommer det definitivt att stå en sån i mitt garage :twisted: Mvh Nonne
Oj Oj, nu blev det hett på denna tråd....Smaken på utseende är högst personligt och det tycker jag skall så förbli!Annars blir det jädrans trist om alla har samma smak, däremot kan man tänka på hur man uttrycker sig.Nog om detta!Dock kan nämnas att att samtliga maskiner som diskuterats är bra maskiner, därom råder ingen tvekan. Låt din egna personliga smak avgöra och även plånboken om den styr något.När det gäller Raptor från andra årsmodellen så skall växellådsproblemen vara borta och jag vet ingen med ras efter detta.Välj själv vad som passar dig, jag tror dock inte att du behöver oroa dig om gatreggningen på "sidoimport" maskinerna, den kanske stoppas men det lär inte förbjuda de som redan är reggade.Vad skulle då hända med Sickan Ford han tog in från Tyskland...... Nä han får nog köra den till den är slut.Nog med pajkastningen så kan vi bli lite glada över att få se dig fräsa runt byn på din reggade maskin med donnan på bönpallen, eller?
Det är 38hp inte 28hp i 350-n och inte så välbalanserat chassi som du beskriver !
Nu släpper jag denna tråd (börjar bli tjatig och oseriös)
CiteraNu släpper jag denna tråd (börjar bli tjatig och oseriös)Japp jag med eftersom det bara är du och jag som argumenterar ju vi kan ju ringa o tjata på varandra istället då ju :wink: Ang köpa grejor jag inte testat vill jag bara säga jag köpt mycket dyra stereo slutsteg o högtalare för över 100k utan att ha lyssnat, och alltid blivit nöjd. Då har jag bara läst o frågat mig till innan jag köpt. Vissa bilar får man inte ens testa innan man köpt dom heller........Over and out