Klart det poppar upp säljsugna ÅF där dom kan komma åt. :wink: Det lättaste är väl att ta den "billiga" vägen för att motivera dom höga priserna dom måste ta ut för märkesmaskinerna. DET är trist!Även min CF rullar fint... 210 hårda landsvägsmil utan ett enda problem! 48' gav jag för min och gör service själv.Sorry att jag lånar din tråd Spiricom, verkar som det löser sig för dig trots allt
Citat från: "nordman"Klart det poppar upp säljsugna ÅF där dom kan komma åt. :wink: Det lättaste är väl att ta den "billiga" vägen för att motivera dom höga priserna dom måste ta ut för märkesmaskinerna. DET är trist!Även min CF rullar fint... 210 hårda landsvägsmil utan ett enda problem! 48' gav jag för min och gör service själv.Sorry att jag lånar din tråd Spiricom, verkar som det löser sig för dig trots allt Jag tror också att det löser sig snart. Tråkigt att behöva vänta så länge bara. Får hoppas att man slipper drabbas av detta igen.
Den säljsugna åf som gapar här vill ju inte ens sälja maskinerna han har hemma.. Han vill nog bara ha dom för sig själv och titta på..