För min del blev det ca 4 mil idag, mestadels små snöbeklädda grusvägar och en del efter älven, får ta det lite lugnt då jag har fått mykoplasma så orken är typ slut när man klättrat upp på furhjulingen och hostar tills ja spyr, men det är värt det när man kör Lyckades hänga den på underredet igår med hjulen på var sida om ett skoterspår, då var jag glad att jag köpt en winch, bara dra ut och wincha upp
Det där måste vara skoj Måste nog försöka hitta några beg. skidor och slänga på nu när det äntligenblev vinter till slut.
Tack så mycket Cdi boxen och slipon samt ombestyckningen ger nog en hel del mos i maskin!Joe¨Ja den går riktigt bra,jag ska lägga ut en film snutt där jag kör mot min kompis ltz med 440 kit så får alla Dinli tvivlare något att svälja
Citat från: 450 ss skrivet 1 mars 2009 kl. 17:46:17Tack så mycket Cdi boxen och slipon samt ombestyckningen ger nog en hel del mos i maskin!Joe¨Ja den går riktigt bra,jag ska lägga ut en film snutt där jag kör mot min kompis ltz med 440 kit så får alla Dinli tvivlare något att svälja Blir spännande det!! När och var lägger du den då?
Imorgon hoppas jag på en heldag på SS:en!! Nya mc-kläder på väg med posten (borde dimpa in imorgon), ledigt och en nästan ny 450 SS i garaget Ha det fint alla