Citat frÃ¥n: "Blade400"... min Blade troligtvis bli den första ATV:n i Sverige som gör en "wheelie" pÃ¥ framhjulen innan den hamnar uppochner med mig under..... :twisted: Du menar nog en Stoppie eller Endo.... Finns massor som har gjort och fortfarande gör det...(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Ingen höjdare, men bara för att illustrera exemplet...)/J
... min Blade troligtvis bli den första ATV:n i Sverige som gör en "wheelie" på framhjulen innan den hamnar uppochner med mig under..... :twisted:
Var fan e högerbenet? 8O
Citat från: "Hubbe"Var fan e högerbenet? 8ODet lämnade jag hemma... Kör lättat vet du! Kirurgen behöll det när jag hade bencancer för sisådär 20 år sen./J
åfan, trodde det var synvilla och att du stod på sidan.Hur löser du bakbromsen? (eller det syns ju på bilen att du inte använder den ändå..)
hehe du ser ut att kunna det där! skulle det inte gå att spara in en hel del däckkostnader genom att bara ha ett monterat?
Citat från: "Hubbe"åfan, trodde det var synvilla och att du stod på sidan.Hur löser du bakbromsen? (eller det syns ju på bilen att du inte använder den ändå..)Bakbromsen är olöst, har bra motorbroms. Men det skulle inte skada i mina kråkförsök att wheela...Var samma när jag körde hoj (2hjuling), ingen bakbroms där heller och det gick ju bra att wheela än då...Lite OT så där... /J