Shivaxl, Jocke72 påstod inte att han var guds bästa barn. Han pekade bara på det motsägelsefulla i ditt inlägg, med all rätt anser jag.Ta skiten och bit ihop om någon klagar lite...
Ta skiten??Ska jag ta skiten ifrån någon när personen anser att det är på ett helt annat sätt än vad jag menar, Vad vet personen??Bara för att jag är guds bästa barn när jag kör och inte han!Han kan inte påstå att det är på ett annat sätt när han inte vet hur det är.Spelar ingen roll om han är guds bästa barn eller ej.Han gör fel i att göra så och det är sådana detaljer som förstör för oss andra åkare!!Varför skulle jag sitta och ljuga om hur jag kör???
Ta skiten och bit ihop om någon klagar lite...
Citat från: "shivaxl"Ta skiten??Ska jag ta skiten ifrån någon när personen anser att det är på ett helt annat sätt än vad jag menar, Vad vet personen??Bara för att jag är guds bästa barn när jag kör och inte han!Han kan inte påstå att det är på ett annat sätt när han inte vet hur det är.Spelar ingen roll om han är guds bästa barn eller ej.Han gör fel i att göra så och det är sådana detaljer som förstör för oss andra åkare!!Varför skulle jag sitta och ljuga om hur jag kör???Citat från: "Moco"Ta skiten och bit ihop om någon klagar lite...Ovanstående var menat mot det du först skrev om.Om någon gubbe klagar så är det bara att ta skiten, skratta och köra vidare.Jag menar inte att du ska ta skit i forumet.
Själv så har jag inte kört något på 1 månad, Tog min första sväng igår med mina nya grejor, Det är hemst vad 20km/h kan göra mycket, blåste förbi bilar i 152km/h igår Och då är den ju inte fullt mixtrad än
Taget ur en annan tråd: Citat från: "shivaxl"Själv så har jag inte kört något på 1 månad, Tog min första sväng igår med mina nya grejor, Det är hemst vad 20km/h kan göra mycket, blåste förbi bilar i 152km/h igår Och då är den ju inte fullt mixtrad än Kallar du det för lagligt???