Jag känner inte igen mig. Har aldrig upplevt att någon varit förbannad eller sur när jag har varit ute och kört. Och hojåkarna hälsar fortfarande.Men så har jag ju en blå Raptor...
Har bara fått odelat positiva blickar/kommentarer/vinkningar. Då ligger jag på... Hårt. Med en maskin som låter högt...Beror oftast på var man kör och hur länge man nöter på samma ställe.Kanske bara jag, men jag tycker inlägget från trådskaparen är lite lustigt (läs: fullt av motsägelser):"Nu är det ju så här att jag kör lagligt""Framförallt i samhällen och där det finns mycket barn som leker"Antingen kör man lagligt eller inte. Man kan inte bara vara lite gravid..."jag håller ALLTID fartgränserna"Är 120 på 90 väg att hålla fartgränserna? Sen fortsätter det med att egentligen hålls bara fartgränserna där föraren anser det lämpligt: "jag håller ALLTID fartgränserna i städer och byar och sådana ställen som man vet är mycket liv på... "I mina öron låter du inte direkt som en körskolelärares mönsterelev, som du verkar försöka få dig att framstå. Snarare som vi fyrhjulingsåkare kör mest och vissa mer än andra. Lite bus och lite utanför vad som står i lagboken, då får man ta skit. Så enkelt är det.../J