Dom höjer ju försäkringen genom att lägga skatt på försäkringen...Suck... Detta är för bilarna, antar att det blir samma för våra fyrisar, är det någon som fått höjning än, å hur mycket? är det 32% där me? :? Liknar ju f*n detta, nu skattar vi nog på allt i stort sett va? ett par gånger om......... Vore helt rätt om någon gjorde ett "uppror", säg att man blockerar dom större vägarna, jag skulle inte vara sen att hänga på....
Ingen fara med lite höjning av försäkringen, En 500 är ju inget man dör av Blev mest lite orolig över det här snacket om att dom skulle höja bensinen över 20kr/lit ( Inte för att jag tror att det går igenom)För isåfall så säger jag nog upp mig, Har 8mil tur och retur till jobbet Man undrar ju då om dom ska beskatta bönderna hårdare också! Var väl någon ny studie som visade att KOR släppte ut STORA mängder växthusgaser :roll: För olja finns det nog MYCKET av än, Än är inte alla "Guldgruvor" funna
Ja man ska tydligen skatta på allt så en vanlig svensson inte har råd med något skojj Men som sagt tur att det inte handlar om tusenlappar utan några hundringar. Men det är ju trist än då :?
Citat från: "shivaxl"Ingen fara med lite höjning av försäkringen, En 500 är ju inget man dör av Blev mest lite orolig över det här snacket om att dom skulle höja bensinen över 20kr/lit ( Inte för att jag tror att det går igenom)För isåfall så säger jag nog upp mig, Har 8mil tur och retur till jobbet Man undrar ju då om dom ska beskatta bönderna hårdare också! Var väl någon ny studie som visade att KOR släppte ut STORA mängder växthusgaser :roll: För olja finns det nog MYCKET av än, Än är inte alla "Guldgruvor" funnaKlart bönderna kommer att bli beskattade mer dom röstade ju säkert inte på MODERATERNA. Nej omröstning redan i år skulle vara fint. Man tycker ju faktiskt lite synd om dom där bönderna som sliter för att vi ska ha mjölk att dricka o kött att äta. :!:
Citat från: "Zoobee"Ja man ska tydligen skatta på allt så en vanlig svensson inte har råd med något skojj Men som sagt tur att det inte handlar om tusenlappar utan några hundringar. Men det är ju trist än då :?Jo, fast för mig blir det nog ca 3000:- extra om året, å jag har ingen speciellt dyr försäkring, fyrisen är dyrast....