är det ingen som vet? oljemängd yfz -04
1,85l om du byter olja + filter... och om du bara byter olja ska de va 1,75l.. o kör på en 10-40 för High Preformans motorer..har äget en Yama 450 som du och i min manual o papper stog det som ovan och jag gjorde ca 7-8 sånna oljebyten på min så lyssna på mig...
Citat från: "Bjorne"1,85l om du byter olja + filter... och om du bara byter olja ska de va 1,75l.. o kör på en 10-40 för High Preformans motorer..har äget en Yama 450 som du och i min manual o papper stog det som ovan och jag gjorde ca 7-8 sånna oljebyten på min så lyssna på mig...okey.. här var det olika bud igen, men bjorne, vilken årsmodell hade du? och du hade sett det i en manual.
Citat från: "The_viking91"Citat från: "Bjorne"1,85l om du byter olja + filter... och om du bara byter olja ska de va 1,75l.. o kör på en 10-40 för High Preformans motorer..har äget en Yama 450 som du och i min manual o papper stog det som ovan och jag gjorde ca 7-8 sånna oljebyten på min så lyssna på mig...okey.. här var det olika bud igen, men bjorne, vilken årsmodell hade du? och du hade sett det i en manual.Varför inte pyttsa i 1.9 liter och sen kika på oljestickan ? Nån deciliter kan du pytsa i efteråt... :roll:
Citat från: "spectorbass"Citat från: "The_viking91"Citat från: "Bjorne"1,85l om du byter olja + filter... och om du bara byter olja ska de va 1,75l.. o kör på en 10-40 för High Preformans motorer..har äget en Yama 450 som du och i min manual o papper stog det som ovan och jag gjorde ca 7-8 sånna oljebyten på min så lyssna på mig...okey.. här var det olika bud igen, men bjorne, vilken årsmodell hade du? och du hade sett det i en manual.Varför inte pyttsa i 1.9 liter och sen kika på oljestickan ? Nån deciliter kan du pytsa i efteråt... :roll:WORD!!!!!!!!!
ja hade en -04:a o det sår som jag säger både i instuktiosboken + verkastadshandboken.. så de va de ja körde i min o de va bra....