Citat från: "joeychandlerson"Citat från: "ingemar"Citat från: "daffan"nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling ! Nädu staffan det var lindrigt.min maskin har gått ca 9000mil sen mars föra året.faan jag menar är inte livet på en ATV med full av äventyr och upplevelse och massor av överraskingar så fort man hittar en stig och måste kolla vart den leder nånstans....nu blir det semesertripp till stockholm från sundsvall nu början på veckan...Faan pojkar!! har man inget intresset då kan man faan lika bra ge faan att titta på en fyrhjuling!!! Tjena Ingemar!Friskt åkt av dig. Jag är imponerad! Jag vill veta vad du har för någon maskin? Den måste ju gå fint maskinen som du har, när du orkar åka så långt på den?Mvh,JoeDen hadde bara gått 2000mil det va fel på hastighetsmätarn.
Citat från: "ingemar"Citat från: "daffan"nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling ! Nädu staffan det var lindrigt.min maskin har gått ca 9000mil sen mars föra året.faan jag menar är inte livet på en ATV med full av äventyr och upplevelse och massor av överraskingar så fort man hittar en stig och måste kolla vart den leder nånstans....nu blir det semesertripp till stockholm från sundsvall nu början på veckan...Faan pojkar!! har man inget intresset då kan man faan lika bra ge faan att titta på en fyrhjuling!!! Tjena Ingemar!Friskt åkt av dig. Jag är imponerad! Jag vill veta vad du har för någon maskin? Den måste ju gå fint maskinen som du har, när du orkar åka så långt på den?Mvh,Joe
Citat från: "daffan"nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling ! Nädu staffan det var lindrigt.min maskin har gått ca 9000mil sen mars föra året.faan jag menar är inte livet på en ATV med full av äventyr och upplevelse och massor av överraskingar så fort man hittar en stig och måste kolla vart den leder nånstans....nu blir det semesertripp till stockholm från sundsvall nu början på veckan...Faan pojkar!! har man inget intresset då kan man faan lika bra ge faan att titta på en fyrhjuling!!!
nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling !