Citat från: "MacGyver"INGEN viste ju vad dom pratade om....Polisen sa rakt ut i tv att man måste ha MC kort för att få köra i trafik..Jä... idiot.. :evil: :evil: Jag har mailat Lag texten till tv4 och krävt en dementering av polisens utlåtande... :twisted: Hoppas att dom tar upp det...Han sa ju att man behövde mc eller b-körkort på det klipp som är länkat till.
INGEN viste ju vad dom pratade om....Polisen sa rakt ut i tv att man måste ha MC kort för att få köra i trafik..Jä... idiot.. :evil: :evil: Jag har mailat Lag texten till tv4 och krävt en dementering av polisens utlåtande... :twisted: Hoppas att dom tar upp det...
En liten fundering från morgonens inslag är -vet någon om butiken som repressenterades är seriös? Av inslaget att dömma så verkade det lite märkligt. :roll:
Ja, han sa ju MC eller bilkort.Däremot så pratade dom ju om att folk sitter o kör terrängregistrerade fyrhjulingar och att det är det stora problemet, det är det väl ändå inte?!Hur många sitter egentligen o kör på en oreggad?Sen kan man ju då fråga sig, är det nån skillnad??Missvisande program, som vanligt.
Citat från: "DanneR33"Citat från: "MacGyver"INGEN viste ju vad dom pratade om....Polisen sa rakt ut i tv att man måste ha MC kort för att få köra i trafik..Jä... idiot.. :evil: :evil: Jag har mailat Lag texten till tv4 och krävt en dementering av polisens utlåtande... :twisted: Hoppas att dom tar upp det...Han sa ju att man behövde mc eller b-körkort på det klipp som är länkat till.hehe jag var no aldeles för förbannad när jag såg det live..Nu när jag såg klippet en gång till så hörde jag faktiskt det jag med :oops: