Måste säga att detta är superkul. Har letat runt som en tok på nätet för att hitta någon att köra med i Östersundstrakten. Och så finns det en tråd om det här på forumet. Bara tråkigt att det tog mig så länge att hitta hit. Men om det är någon som vill ha sällskap när ni kör så är det bara att höra av sig, är alltid på...
Ja de verka bli fler å fler! Ja va på Granbo i torsdas.. Åfy satan va lerigt de va! Men de började ju tina upp ganska bra där iaf.. Å sen komma detta jävla snöoväder! Föressten.. Ingen som vet av nån som ä intresserad av min Ltz:a?
nyss skaffat mig en vacker dinli och tuktar runt i svensta-trakten... är i östersund ibland, nån som har nå tips på bra skogsvägar att riva grus på?, hur långt är de till närmsta bana förästen?
Citat från: "Andersw"nyss skaffat mig en vacker dinli och tuktar runt i svensta-trakten... är i östersund ibland, nån som har nå tips på bra skogsvägar att riva grus på?, hur långt är de till närmsta bana förästen?Du har ju inte så långt till Kälarnes crossbana som för övrigt är den roligaste banan jag känner till här omkring. Den banan fick mig att byta maskin!