Citat från: "STENE"Citat från: "Libba"Att jag vill bli Uber legend 'Men sablar.. Du har ju gjort fler inlägg än mig... Jag känner att jag håller på att förlora min Über status... nu måste det postas inlägg för glatta livet. Kvantitet är inte samma som kvalitet...Personligen tycker jag betygssystem och annat liknande är larv.Vad är nyttan? Vem är informationen bra för?Låt det vara som det är, det funkar bra tycker jag.
Citat från: "Libba"Att jag vill bli Uber legend 'Men sablar.. Du har ju gjort fler inlägg än mig... Jag känner att jag håller på att förlora min Über status... nu måste det postas inlägg för glatta livet.
Att jag vill bli Uber legend
Citat från: "Hubbe"Citat från: "STENE"Citat från: "Libba"Att jag vill bli Uber legend 'Men sablar.. Du har ju gjort fler inlägg än mig... Jag känner att jag håller på att förlora min Über status... nu måste det postas inlägg för glatta livet. Kvantitet är inte samma som kvalitet...Personligen tycker jag betygssystem och annat liknande är larv.Vad är nyttan? Vem är informationen bra för?Låt det vara som det är, det funkar bra tycker jag.Tror inte att detta var menat som någon kretik mot mitt lika foniga svar på libas inlägg. Eftersom jag i mitt första inlägg skrev "det där med nivåer/stjärnor känns som det kvittar. För min det kan de lika bra tas bort." men som kul grej som brattis skriver så är det ok. Men precis som du säger så är det INTE något kvalitets stämpel. Och det där med att betygsäta varandras inlägg tror jag inte på. Av den anledningen att jag inte tror att folk (iaf inte jag) kommer att orka betygsätta inlägg.
Hehe, ja, detta är ju bara en liten kul grej... Jag ska fundera på om jag ska ändra eller låta vara. Men om det ska vara nån superduperanvändare, då borde det ju vara typ 10.000 inlägg.