ITP Holeshot.Jeg leste ett sted at ITP Holeshot dekkene kun er godkjent for 70km/t over lengre tid og max 80km/t i 10 minutter. Noe å tenke på hvis man skal ha dem på en vei-registrert ATV. Jeg hadde disse på min Renegade, og det bråker og rister noe j. på asfalt. Kjører du lenge i 80km/t får du stadig ny spennende støy ifra disse dekkene . ITP Holeshot dekkene er j. bra på grusvei, men et h. på asfalt./op
Citat från: "op"ITP Holeshot.Jeg leste ett sted at ITP Holeshot dekkene kun er godkjent for 70km/t over lengre tid og max 80km/t i 10 minutter. Noe å tenke på hvis man skal ha dem på en vei-registrert ATV. Jeg hadde disse på min Renegade, og det bråker og rister noe j. på asfalt. Kjører du lenge i 80km/t får du stadig ny spennende støy ifra disse dekkene . ITP Holeshot dekkene er j. bra på grusvei, men et h. på asfalt./opApropå detta innlägg så måste jag fråga om det finns någon hastighetsklassning/märkning på quaddäck,, såsom på bildäck då menar jag??
spelar väl ingen roll hur du vrider däcken på fälgen är dom ovala så är dom - men om man har en fälg som är lite oval+ ett ovalt däck kan man vrida däcket på fälgen för att på så sätt få ovaliteten att "ta ut" varandra -var det så att nåt däck inte krupit upp riktigt på fälgen ist kanske :?: