Hej glöm Kazuma på öb .. bara bortkastade pengar .. mitt tips är köp iallfall inte KINA skit,, spara istället ihop till tex beg. märkesmaskin
ABSOLUT inge myt va tror du sj priset i massproduktionen o namnlösa atv:er bla av egen erfarenhet och från alla på forumet, så vet jag att det e en satans skillnad mella tex kina maskin o maskin ifrån taiwan tex smc,access mf. priset avgör precis vad du får för hoj , men det e bara mitt tips köp ALDRIG kina skit, reservdelar tex hur läge finns det till maskinen fixar öb d eller .nä satsa då hellre på e beg smc eller access eller någon såda taiwanesisk maskin som är ett MÄRKE det e viktigt..
hhaha nä verkligen inte du,, som sagt spara e d du får göra jag lovar du kommer ångra dig annars tyvärr , kostar om man ska ha roligt vettu
hehe lugnt .. jadu om du ska ha en billig märkes maskin vilket då blir ifrån taiwan så är det någ smc du ska fundera på 250 den duger alldeles utmärkt till en nybörjar hoj ca 20-25000 beg med ev lite tillbehör, finns även kampanjer på nya typ för 29.900 ,, till dessa maskiner finns d alltid delar o tillbehör så d kan vara en bra första maskin