En fråga till jocke72: Har du kört för fort någon gång ?
Hur kan du sitta bakom din dator o dömma andra då du skälv inte följer de laga och förordningar som vi harTillfällen/ställen spelar ingen roll och var när och hur du gör det bara du gör det så är det samma sak.Tänk efter själv lite hur ni är innan ni dömmer hur andra ska vara så lägg ner ditt gnäll nu.
lägger man själv ut filmer där man kör olagligt har man TOTALT noll att säga till om andra som gör lika... för min del så skiter jag i om man använder ungar eller nerskräpning som argument.
Givetvis så får du ha din egen åsikt men jag kan inte fatta hur du kan peka finger till andra om du själv kliver över gränsen... sen hur man ska dra den gränsen är upp till var och en men är du över så är du och då ska du inte sitta o peka på andra.jag har egna barn och han har fått höra genom båda öronen att man leker inte på gatan sen spelar det ingen roll var det än är om så det är framför ett dagis eller var det nu skulle vara.Det är inte skilnad på tid o plats frågan är om man ska göra det eller inte.
Tänk dig för innan du gapar på andra.
Jag förstår vad du skriver men jag fattar inte varför du gapar vidare.. jag påpekar att du som killen på filmen gör exakt samma grej jag ser ingen skilnad på det och så gapar du över att du rätt att köra fortare än oss andra men bara på en annan plats 8OJag släpper detta nu för jag innser att du kommer från en annan planet.
så gapar du över att du rätt att köra fortare än oss andra men bara på en annan plats
Lägg ett par snabba varv på Bogesund eller Svinninge istället för att bränna rakt fram på en 30-sträcka.
Rakan du kör på utanförslottet är rak, har cykelväg och stora ytor så man ser om det finns folk i närheten, betydligt bättre lämpad och bara några 100 meter bort...
Har inga synpunkter på dina övriga körställen, brukar själv ta ett par varv extra i just den där lilla rondellen... Wink
Det finns så många andra bättre ställen att stila på! Rakan utanför Tommys Grill exempelvis, betydligt mer publik vet jag av erfarenhet. Wink Filma ett snabbt varv på Bogesund eller Svinninge eller varför inte Brottby sträckan? Kräver mer, roligare att se på och sannorlikt är det bara du som slår dig om du kramar en tall eller två längs med vägen.
Men nog ältat om det, vad jag vill komma åt är att man ska tänka efter före. Kör hårt, men på rätt plats!