Från Åkersberga ser jag...Kul med fler Quads i "Metropolen"! Schysst film, lite väl långt intro för min smak dock.Snyggt editerat och kul att få se lite nya vinklar!Verkar va bra knuff i hojjen och fin väghållning.Att åka i jeans & t-shirt är förstås upp till föraren, men det är inte särskilt racemässigt. I min bok går det bort, men det är jag det...Sen att blåsa på i den farten utanför Margretelund, där det är 30 med flera skolor och dagis är inte annat än hjärndött. Spelar ingen roll om det nu råkade vara helg vid filmtillfället. Det där kommer få många onda blickar från folk och impar inte på någon...Lägg ett par snabba varv på Bogesund eller Svinninge istället för att bränna rakt fram på en 30-sträcka.My 2C!/J
På helgen är det 50 sträcka där, just för att skolor och dagis är stängda, så dessa behöver du inte nämna i din argumentation.Att det inte spelar någon roll om det är helg eller inte är rent förtal, på vardagarna är det ju 30 sträcka och skitmycke ungar...(ser en VISS skillnad)...
Jag kan köpa dina argument att det inte är "racemässigt" med t-shirt och jeans, men sist jag kollade på filmen var den inte inspelad på någe race...
så, vad har jag nu ställt till med? Jag har kört lite för fort på en 50-sträcka, en 50 sträcka i jeans och t-shirt :twisted: Ska detta väcka så mycket uppståndelse?Alla kör vi för fort ibland på 50 sträckor, den som säger emot ljuger...-Gamla sura gubbar finns det gott om...
kommentera gärna...