du har en poäng där!! men musik borde absolut vara tillvals ämne, har tvingats ägna den här terminen åt att skriva en egen låt och fixa me instrument o så och sen ska vår betyg sättas efter framförandet på denna låt, kan sägga som så att är man totalt tondöv så de enda man lyckas åstakomma på gittaren är att plinka på en enda sträng och prata i nåt så när samma takt som man plinkar så e de inte så lätta tt få bra betyg som om inte detta vore illa nog så ska de framföras innför klassen me :oops: o va fan har jag för nytta av de sen då??
Jag fick en fågel på magen när jag var ute och körde en dag förra sommaren,Blev livrädd och med ren reflex så slog jag bort den och ner i diket, Med ett redigt vingel så undrade nog bilen bakom mig (Som var fullsatt av gammla damer) Vad jag höll på med Fjädrarna stod som "spö" i luften Stackars lilla fågel.Fick en stor JÄ**a hummla på axeln när jag var ute och åkte förra veckan, I typ 120km/h och tunn tröja så kan jag meddela att en sådan liten krabat gör JÄ**igt ont
Vila i frid....Den lilla rackaren sprang över grusvägen och vände tillbaka....det skulle han inte gjort. Jag åkte tillbaka och kollade och han var stendöd... Trist på en sån söt liten krabat.Nu är man nere på amöbanivån i karma antar jag... :roll:
Citat från: "spectorbass"Vila i frid....Den lilla rackaren sprang över grusvägen och vände tillbaka....det skulle han inte gjort. Jag åkte tillbaka och kollade och han var stendöd... Trist på en sån söt liten krabat.Nu är man nere på amöbanivån i karma antar jag... :roll:Det är ju helt oundvikligt, var glada så länge det inte är större djur som springer ut. tex grävlingar eller vildsvin är nog inte hallon att ramma med hjulingen :roll: