JAHA! jag kör en yamaha yfz 450 den ska det bytas olja o filter var 6: timme, och absolut max på den är 10 timmar, men rekommenderat är 6 timmar. jag kan inte tro att dinli har oljebyte så sällan som ni servar
Citat från: "kribasko"JAHA! jag kör en yamaha yfz 450 den ska det bytas olja o filter var 6: timme, och absolut max på den är 10 timmar, men rekommenderat är 6 timmar. jag kan inte tro att dinli har oljebyte så sällan som ni servarJa ska man byta var 10:e timme så hinner man ju åka någonstans mellan 70-110 mil så då blir ju var 70-100 mil bra
Citat från: "Zoobee"Citat från: "kribasko"JAHA! jag kör en yamaha yfz 450 den ska det bytas olja o filter var 6: timme, och absolut max på den är 10 timmar, men rekommenderat är 6 timmar. jag kan inte tro att dinli har oljebyte så sällan som ni servarJa ska man byta var 10:e timme så hinner man ju åka någonstans mellan 70-110 mil så då blir ju var 70-100 mil bra Jo fast det där 10timmar är nog offroad, inte hur långt man kommer på fullgas i 10timmar.