jag är intressrad som f*n !!!!!!!!!! fyller 16 i september ! .....men tyvär så är tävlingarna för långt bort o har inte råd att åka iväg:cry: ...
taz brukar du köra ensam?isf så tycker jag du borde flytta ner till södertälje och köra med mig och de gammla gubbarna ,sven-rune o gänget har vart och kört ensam några ggr men man åker fort hem igen då det helt enkelt inte blir samma grejj./stickan
Citerajag är intressrad som f*n !!!!!!!!!! fyller 16 i september ! .....men tyvär så är tävlingarna för långt bort o har inte råd att åka iväg:cry: ... samma här fast jag blir 16 i december. vi quad åkande ungdomar är för utsprida över landet så om man räknar med att alla quad åkande ungdomar som är intreserade av race och inom den sträcka som föräldrar kan tänka sej skjusa så blir dom ganska få vi är ca 650-700 elever på min skola och jag är så vit jag vet ända quad åkaren så att intreset för racing är nog ganska stort bland oss som åker men de är för få åkare helt enkelt
Se bara till att ni inte tappar intresset vi vill ju att ni ska leka med oss på banan sen!
Faan quadmaster, långt att åka för att skaffa bananer :wink: