ok men dina däck slits väll ganska mycket på asfalt då va? själv har jag en uppsättning me cross däck o en med vägdäck ,så man får byta när man vet man ska köra mycket grus eller väg..ok hjulinställningen då: justerade du enbart styrstagen eller även dämpare o fjädring?vet du vad toe-in ska ligga på ? jag hörde me min åf men han sa att man skulle bara ställa efter ögat men på min skiljer toe in om d nu va 5 eller 7 mm om man mätte fram på däcket å sedan baksidan av däcket :? tyckte det lät mycket :?: hastighetsmätaren: ok men det borde ju gå på garanti annars om du inte får igång det ordentligt igen.oj missade din video ska kolla nu då
trevligt med lite bilder ser bra ut kört något på bakslangarna än då? jag har provat lite försiktigt men jag tror jag ska försöka få tag på wheelie-bar om det går så har man ju en liten säkerhet iallafall :p
har du haft någon höjd när du kört på bakhjulen då? isåfall hur stabil känns den ?
Tjena!!!läste att det var en till som tyckte det var lite tjall på hastighetsmätaren,ja tycker den går 10 för mycket.(ska kalibreras vid service)service intervallerna på goes och hyosong är väl 30,70,110 tror jag.goes450x var beställde du nerfbars?Jag tror att Suzuki o kawazaki nerfbars passar med viss moddning, såg en bild på blocket på en goes med nerfbars, dealy har ej släppt några ännu vad ja vet.lite story om en färd en morgon på väg till jobbet.Jag har en ostrypt goes,ja jag vet går som fan, jag kom ifatt en bilpå 50 väg låg bakom å fundera på å köra om, äh ja väntar på 70 skylten där framme, bil jäveln drar på när ja sitter å funderar hamnar en bra bit efter, petar ner 2vxl, kör om bilfan på insidan,2filer på 70 vägen, han i vänster ja höger maxgas på 5man burkar man som en motogp förare i svag vänster kurva. bromsar fram till röd ljuset, bilen pallnitar i filen brevid å ge tummen upp, blir gröntljus svänger vänster å möter farbror blå.
precis vad han sa till mig när jag ringde o frågade men hörde med mc-butiken o trottlar skulle väll snart komma in
vad heter firman då?