Tänkte bara varna för att handla från LG´s maskin i Örebro!!!ALLA maskiner kommer från USA och går sedan till Holland och sen till Sverige! :evil: Väl här i Sverige så kan man INTE FÖRSÄKRA sin fyrhjuling!!!!För det går inte att regga den, vare sig som mc eller terrängskoter och är den inte reggad så är det nobben från försäkringsbolagen!!!LG´s maskin säger att man kan VISST regga den(så drar han en vals om reggade skottkärror) men det är BARA en FÖRregistrering!!! och nobben från fb är ett faktum.Köp varsomhelst men inte DÄR!!!
Köpte min polaris på Lg bil & maskin, helnöjd...är försäkrad på dina försäkringar och jag får åka på väg i 30 km/h...+ att jag kan höra av mig till polaris och be om papper så ja kan typa in den(går endast hos polaris, dom andra märkena släpper inte sina papper)Så din uppfattning om lg bil & maskin stämmer inte riktigt överens med min!!Citat från: "Sniprus"Tänkte bara varna för att handla från LG´s maskin i Örebro!!!ALLA maskiner kommer från USA och går sedan till Holland och sen till Sverige! :evil: Väl här i Sverige så kan man INTE FÖRSÄKRA sin fyrhjuling!!!!För det går inte att regga den, vare sig som mc eller terrängskoter och är den inte reggad så är det nobben från försäkringsbolagen!!!LG´s maskin säger att man kan VISST regga den(så drar han en vals om reggade skottkärror) men det är BARA en FÖRregistrering!!! och nobben från fb är ett faktum.Köp varsomhelst men inte DÄR!!!
Citat från: "Fill333"Köpte min polaris på Lg bil & maskin, helnöjd...är försäkrad på dina försäkringar och jag får åka på väg i 30 km/h...+ att jag kan höra av mig till polaris och be om papper så ja kan typa in den(går endast hos polaris, dom andra märkena släpper inte sina papper)Så din uppfattning om lg bil & maskin stämmer inte riktigt överens med min!!Citat från: "Sniprus"Tänkte bara varna för att handla från LG´s maskin i Örebro!!!ALLA maskiner kommer från USA och går sedan till Holland och sen till Sverige! :evil: Väl här i Sverige så kan man INTE FÖRSÄKRA sin fyrhjuling!!!!För det går inte att regga den, vare sig som mc eller terrängskoter och är den inte reggad så är det nobben från försäkringsbolagen!!!LG´s maskin säger att man kan VISST regga den(så drar han en vals om reggade skottkärror) men det är BARA en FÖRregistrering!!! och nobben från fb är ett faktum.Köp varsomhelst men inte DÄR!!! Vad är din hoj registrerad som då?//L
Den ena säger att maskinerna inte går att registrera och den andra registrerar som motorredskap....? Bara undrar 8O Fick du med några papper på maskinen?. Verkar ju perfekt om man kan köpa en billig maskin hos LG och "mudda" med, som även kan reggas och försäkras......//L