Fick du besikta den för att få den registrard som motoredskap, nu har du ju en 400, men hur gjorde du med strypningar ?//L
Köpte min polaris på Lg bil & maskin, helnöjd...är försäkrad på dina försäkringar och jag får åka på väg i 30 km/h...+ att jag kan höra av mig till polaris och be om papper så ja kan typa in den(går endast hos polaris, dom andra märkena släpper inte sina papper)Så din uppfattning om lg bil & maskin stämmer inte riktigt överens med min!!...Då så, kul att du är nöjd! med ditt köp och dina 30km/h... :wink: MEN jag vet flera som inte har varit så nöjda...Sen det där med att fixa papper i efterhand känns väl sådär,bättre att köpa en som redan är klar från början!!
En tjejkompis till mig köpte en maskin därifrån som bara krånglade...då fick hon pengarna tillbaka och handlade en can-am av dom(svensk). Så dom verkar bra om de blir nå fel också så. En annan kompis till mig har sin grizzly därifrån och den funkar klockrent..Han gav nästan 10 tusen mindre än en annan polare som handlade sin beg grizzly från hans eriksson i frövi, och den från hans krånglar som fan. men men, smaken är som baken, jag fick en bra polaris som gått 100 timmar för 50 tusen som jag är helnöjd med Iofs så funderar jag på att sälja den o handla en 800a men VERKLIGEN helnöjd med kvalitén på hojen Ha de bra/FilleTja. kul att ni är nöjda! Vad beträffar Lg´s maskin så ar det ett par år sen det var som värst men snackade med en kille i våras som inte hade blivit direkt bra bemött. Själv var jag där för ett par år sen innan jag köpte en ny Grizzly hos Carlbarks och var nära att köpa en polaris av dem, men backade efter en massa diverse lögner av ägaren... Ja ja, nog om det!Appropå ditt sug efter en 800, visst det är en kul och snygg maskin!Men kvalitén på den är bra mycket sämre en Grizzlyn!Grizzlyn hade jag ett par år utan ett enda fel, och 800 jag har nu har redan krånglat. Köpte den i sommras hellt splitter ny (inte i Frövi!!!) och sedan dess har fyrhjulsdriften, drivningen och elfel på att krånglat och allt på 150 mil!!!vet inte om det kallas kvalité ....men annars är jag nöjd :wink: Hadé
Citat från: "Fill333"En tjejkompis till mig köpte en maskin därifrån som bara krånglade...då fick hon pengarna tillbaka och handlade en can-am av dom(svensk). Så dom verkar bra om de blir nå fel också så. En annan kompis till mig har sin grizzly därifrån och den funkar klockrent..Han gav nästan 10 tusen mindre än en annan polare som handlade sin beg grizzly från hans eriksson i frövi, och den från hans krånglar som fan. men men, smaken är som baken, jag fick en bra polaris som gått 100 timmar för 50 tusen som jag är helnöjd med Iofs så funderar jag på att sälja den o handla en 800a men VERKLIGEN helnöjd med kvalitén på hojen Ha de bra/FilleTja. kul att ni är nöjda! Vad beträffar Lg´s maskin så ar det ett par år sen det var som värst men snackade med en kille i våras som inte hade blivit direkt bra bemött. Själv var jag där för ett par år sen innan jag köpte en ny Grizzly hos Carlbarks och var nära att köpa en polaris av dem, men backade efter en massa diverse lögner av ägaren... Ja ja, nog om det!Appropå ditt sug efter en 800, visst det är en kul och snygg maskin!Men kvalitén på den är bra mycket sämre en Grizzlyn!Grizzlyn hade jag ett par år utan ett enda fel, och 800 jag har nu har redan krånglat. Köpte den i sommras hellt splitter ny (inte i Frövi!!!) och sedan dess har fyrhjulsdriften, drivningen och elfel på att krånglat och allt på 150 mil!!!vet inte om det kallas kvalité ....men annars är jag nöjd :wink: Hadé
Okej, Jo nästan alla mina polare åker grizzly men ja diggar polarisen mer men de kanske va en "oturs"maskin du fick då :S de drygaste som finns är när de krånglar en massa...Hoppas de löser sej för dej med den Fast ja tar ju iaf både polaris lr grizzly mer än can-am ... nu ska väl inte jag vara negativ, MEN snegla in på Palm´s trådar i detta forum (under polaris).... :wink: å till historien så har två av mina polare´s variatorremmar gått AV ena vid 70 mil och den andra vid 145 mil...Sorry, fan vad negativt det blev....Men fortfarande hur kul som helst!!!Men klart som den att du ska ha en 800´a!
Citat från: "Fill333"Okej, Jo nästan alla mina polare åker grizzly men ja diggar polarisen mer men de kanske va en "oturs"maskin du fick då :S de drygaste som finns är när de krånglar en massa...Hoppas de löser sej för dej med den Fast ja tar ju iaf både polaris lr grizzly mer än can-am ... nu ska väl inte jag vara negativ, MEN snegla in på Palm´s trådar i detta forum (under polaris).... :wink: å till historien så har två av mina polare´s variatorremmar gått AV ena vid 70 mil och den andra vid 145 mil...Sorry, fan vad negativt det blev....Men fortfarande hur kul som helst!!!Men klart som den att du ska ha en 800´a!
Fan va drygt :S Jo de måste de bli till nästa år med 28" puckar på Ha HAA!!! Nästa år???!!! såg allt din annons på blocket
Jo men de kommer ta evigheter att få en 400cc såld...iaf som privatperson :S...hoppas det går fort att sälja din, för du har nåt kul att se fram emot :wink: Lycka till!