Hejsan.Jag köpte en jättebra plastlåda på rusta. Det ska väl vara ngn slags stallåda egentligen.(Det satt en hästdekal på.) Ungerfärlig storlek som en atv låda brukar vara. Jag har för mig att dom hade 3 storlekar, men medium är lagom. Monterade på pakethållaren bak med rör klammor.Rekomenderas varmt. 250kr.. som hittat.
Citat från: "leanhai"Hejsan.Jag köpte en jättebra plastlåda på rusta. Det ska väl vara ngn slags stallåda egentligen.(Det satt en hästdekal på.) Ungerfärlig storlek som en atv låda brukar vara. Jag har för mig att dom hade 3 storlekar, men medium är lagom. Monterade på pakethållaren bak med rör klammor.Rekomenderas varmt. 250kr.. som hittat.Hittade en låda i plast på Sparrsmotor för 1400 som både gav rygg och armstöd för passagerare samtidigt som det gick att lasta den med väldigt mycket. Den har stroppar istället för lås i locket vilket fungerar väldigt smidigt, hindrar inte obehöriga att ta sig in, men jag tror inte låsen på dom flesta lådor gör speciellt bra jobb heller om någon verkligen vill in. Lådan kan tas loss väldigt smidigt på några sekunder om man lätt vill ta den med sig och den kostade inte heller skjortan.Vill man ha bra packmöjligheter fram på maskinen så är Julas packväska i vattenavisande tjockt tyg väldigt prisvärd. Den kostar bara 289 spänn och den passar som gjuten på en Linhai -06 fram, spänner man av sittunderlaget som är under väskan och som ändå inte har någon funktion så får man dessutom bra sikt framför maskinen.Både lådan och väskan fick bekänna färg för ett par veckor sedan när jag och några polare var ute på ett par dygns skogsåkning med tältning. Dom små sidofacken på Jula väskan rymmer 8 burkar starkbärs per sida så det är ingen risk att man blir törstig i skogen. Resten utav väskan kan fyllas med viktiga saker som chips, jordnötter, stol, några limpor och alvedon. Den bakre lådan fick användas till mindre viktiga saker som tält, luftmadrass, fiskeutrustning, bensin, olja mm, men kul var det i alla fall./Blizzter
Köpte en låda som Jofrab har art.nr:230-1911-10 och den passar som handen i handsken på en muddy.