Efter inkörning och några cervisar så har det blivit lite mera fart i maskineriet 145 km/h på raksträcka (sjö is) enligt gps
Citat från: "MacGyver"Efter inkörning och några cervisar så har det blivit lite mera fart i maskineriet 145 km/h på raksträcka (sjö is) enligt gps Vad har du på mätaren då?//L
Citat från: "Lillhajen"Citat från: "MacGyver"Efter inkörning och några cervisar så har det blivit lite mera fart i maskineriet 145 km/h på raksträcka (sjö is) enligt gps Vad har du på mätaren då?//LJag har 26" hjul på så mätaren visar hel galet...103 km/h på mätaren är 125 km/h på gps118 km/h på mätaren är 145 km/h på gpsdom bytte program vara vid sista servisen och sedan käns det som om motorn går lugnare men det är mycke bättre klipp i den
Mr X:Det finns ingen programvara som ändrar prestanda på Can Am ATV:er (inte som släpps till allmänheten i alla fall).Varvstopp på 8000 gäller alla, att McGyvers enligt utsago gör 145 km/h är endera fel eller så har CVT kalibrerats om rejält.Precis som att gå ner i vikt genom att äta 2 kg fettfria chips om dagen så kan man inte trolla fram 25 km/h heller.....//L
McG, visst är jag skeptisk Kommer säkert att tjata till mig en provkörning om jag är i dina trakter //L