Citat från: "connyboy"1st höjd 17.8 bredd 11.81st höjd 10.0 bredd 8.41st höjd 9.0 bredd 9.0 :wink: Citat från: "SoloNo1"Hur många skulle vilja ha såna ? Om tillräckligt många är intresserade så kan jag rita upp och köra ut på jobbet. Säg ett vettigt pris som gör det värt att köra ut dom.* Säg mig måtten på plåtarna som ska sitta där samt hål fördelningen på popnits hålen, antar att det är 3.3 hål. *Är sjukskriven idag, så jag skulle kunna rita upp dom här hemma om någon är snabb och skriver ut måtten.höjd 9.0 bredd 9.0 <-- Är det Vänster fram övre ? höjd 17.8 bredd 11.8 <-- Är den som är under den 1st höjd 10.0 bredd 8.4 <--- Vilken är det ?
1st höjd 17.8 bredd 11.81st höjd 10.0 bredd 8.41st höjd 9.0 bredd 9.0 :wink: Citat från: "SoloNo1"Hur många skulle vilja ha såna ? Om tillräckligt många är intresserade så kan jag rita upp och köra ut på jobbet. Säg ett vettigt pris som gör det värt att köra ut dom.* Säg mig måtten på plåtarna som ska sitta där samt hål fördelningen på popnits hålen, antar att det är 3.3 hål. *Är sjukskriven idag, så jag skulle kunna rita upp dom här hemma om någon är snabb och skriver ut måtten.
Hur många skulle vilja ha såna ? Om tillräckligt många är intresserade så kan jag rita upp och köra ut på jobbet. Säg ett vettigt pris som gör det värt att köra ut dom.* Säg mig måtten på plåtarna som ska sitta där samt hål fördelningen på popnits hålen, antar att det är 3.3 hål. *Är sjukskriven idag, så jag skulle kunna rita upp dom här hemma om någon är snabb och skriver ut måtten.