Hittade dessa på ebay men de skickar inte till sverige någon som vet vart man kan hitta liknande plåtar så man kan bli av med de ruggit fula varnings skyltarna.En av mina har dessutom ÅF plockat bort redan, så där är bara ett tomt hål vilket ser för jävligt ut.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Hittade dessa på ebay men de skickar inte till sverige någon som vet vart man kan hitta liknande plåtar så man kan bli av med de ruggit fula varnings skyltarna.En av mina har dessutom ÅF plockat bort redan, så där är bara ett tomt hål vilket ser för jävligt ut.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Kanske någon här som har tillgång till CNC som vill göra ett par?
edekaltrim.se har kul klister märken som ser ut som varnings skylltarna men texterna som står är betydligt roligare :wink:
Hur många skulle vilja ha såna ? Om tillräckligt många är intresserade så kan jag rita upp och köra ut på jobbet. Säg ett vettigt pris som gör det värt att köra ut dom.* Säg mig måtten på plåtarna som ska sitta där samt hål fördelningen på popnits hålen, antar att det är 3.3 hål. *Är sjukskriven idag, så jag skulle kunna rita upp dom här hemma om någon är snabb och skriver ut måtten.
1st höjd 17.8 bredd 11.81st höjd 10.0 bredd 8.41st höjd 9.0 bredd 9.0 :wink: Citat från: "SoloNo1"Hur många skulle vilja ha såna ? Om tillräckligt många är intresserade så kan jag rita upp och köra ut på jobbet. Säg ett vettigt pris som gör det värt att köra ut dom.* Säg mig måtten på plåtarna som ska sitta där samt hål fördelningen på popnits hålen, antar att det är 3.3 hål. *Är sjukskriven idag, så jag skulle kunna rita upp dom här hemma om någon är snabb och skriver ut måtten.