Tja!Dom på Dalhbäck sa att det skulle sitta en sån på deras RaptorerSkulle vara på min som jag köpte iallafall
dem på dahlbäck sa att det var en varvtalsregulator och att den kopplas in på spridar kontakten.. hur den kan reglera varvtalet därifrån vet jag inte.. men den gör säkert mer än att bara begränsa varvtalet..
Citat från: "inzane1000"dem på dahlbäck sa att det var en varvtalsregulator och att den kopplas in på spridar kontakten.. hur den kan reglera varvtalet därifrån vet jag inte.. men den gör säkert mer än att bara begränsa varvtalet.. Då har de löst det med att strypa soppan vid ett visst varvtal, verkar lite "farligt" man vill ju inte att den skall gå för magert.
nu har jag pratat med yakahosu och fått reda på hur man låser upp, men får det fan inte till att funka ändå! har provat att koppla in den både före och efter alba boxen, men hur man än ställer brytaren på blackboxen så drar den ända upp till varvstoppet ändå... får bryt på detta men boxen måste vara trasig eller så har jag gjort något annat fel skitsamma nu kör jag utan ett tag tills jag orkar ta tag i det igen.
Citat från: "inzane1000"nu har jag pratat med yakahosu och fått reda på hur man låser upp, men får det fan inte till att funka ändå! har provat att koppla in den både före och efter alba boxen, men hur man än ställer brytaren på blackboxen så drar den ända upp till varvstoppet ändå... får bryt på detta men boxen måste vara trasig eller så har jag gjort något annat fel skitsamma nu kör jag utan ett tag tills jag orkar ta tag i det igen.Det verkar ju vara väldigt bra service där på yakahosu -.-et ska inte vara så att man bara ska kunna ringa dom och så förklarar dom hur man gör eller ? hehe