Tja!!Alla quad racers Jag har beställt en Raptor 700 Lm av Dhalbäck Raching. Men jag har alldrig kört en sån maskin. Det värsta jag har åkt är en 80 kubikare när jag var liten.. Med tanke på hur mycket pengar dom kostar så undrar jag om jag kommer bli besviken? Jag ska för det mästa åka till jobbet och leka lite på grusvägar. Kan bara säga att jag har tagit några drikar när jag skrev det här. Stavfel lite överallt antar jag :roll: + att det är första gången jag skriver i det här forumet. Jag vet knappt va jag gör. Men det skulle vara kul och höra om man kanske har gjort ett bra köp eller inte. Och vad det är för nackdelar med Raptorn?
Citat från: "Pierre"Tja!!Alla quad racers Jag har beställt en Raptor 700 Lm av Dhalbäck Raching. Men jag har alldrig kört en sån maskin. Det värsta jag har åkt är en 80 kubikare när jag var liten.. Med tanke på hur mycket pengar dom kostar så undrar jag om jag kommer bli besviken? Jag ska för det mästa åka till jobbet och leka lite på grusvägar. Kan bara säga att jag har tagit några drikar när jag skrev det här. Stavfel lite överallt antar jag :roll: + att det är första gången jag skriver i det här forumet. Jag vet knappt va jag gör. Men det skulle vara kul och höra om man kanske har gjort ett bra köp eller inte. Och vad det är för nackdelar med Raptorn?Grattis till denna hoj!!! Nån gång ska vara den första i forumet... Det jag har sett av denna maskin så verkar den grym! Kolla in en av våra filmer från i förra veckan.. där har vi en kille, "street-rider", som nyligen köpt en!http://www.atvstockholm.com/movies/070508_ATV_Lunda_Peppes_smultronstallen.wmvOch mig veterligen så är han kanonnöjd.
Såg riktigt roligt ut att åka ett gäng så där Dom sa på Dahlbäck att den var laglig att skjutsa på. Hoppas att han inte sa fel för det tycker jag är viktigt att man ska kunna ta med någon på en tur ibland. Jag köpte även med cross däck och fälg till den.
Citat från: "Pierre"Såg riktigt roligt ut att åka ett gäng så där Dom sa på Dahlbäck att den var laglig att skjutsa på. Hoppas att han inte sa fel för det tycker jag är viktigt att man ska kunna ta med någon på en tur ibland. Jag köpte även med cross däck och fälg till den.Vart i vårt avlånga land håller du till då, Pierre?