Citat från: "ATVicious"Hej! Jag hämtade idag min nya 650cc outlander. Det är en 07a alltså. Hur vet jag om jag har detta nya kit? Jag kan inte läsa filen pga. att jag har mobilen nu. Den kan inte läsa pdf.kör ner på badstranden till cvtn e under vatten då märker du snabbt läker den inte behövs ingen uppdateringmin klarade inte de utan att slira på remmen tidigare men nu gör ja så här
Hej! Jag hämtade idag min nya 650cc outlander. Det är en 07a alltså. Hur vet jag om jag har detta nya kit? Jag kan inte läsa filen pga. att jag har mobilen nu. Den kan inte läsa pdf.
Din vilde! Vad/var är cvt:n egentligen? Vilken del är det? Utseende?
Jag ska få min bytt på servicen nu på måndag...Märkligt att så många ÅF säger att det finns det inga uppgifter om...Jag har ju länkat till bulletinen från BRP i denna tråd... så varför skulle inte alla ÅF bara ta och göra detta?!
Citat från: "Tarzan"Jag ska få min bytt på servicen nu på måndag...Märkligt att så många ÅF säger att det finns det inga uppgifter om...Jag har ju länkat till bulletinen från BRP i denna tråd... så varför skulle inte alla ÅF bara ta och göra detta?!För att det är skillnad på en ÅF och en riktig ÅF. Vilket vi märkt i många fall här på forumet där vissa ÅF inte äns vill ta i fall som är uppenbara garanti fall, medans andra (som jag kallar seriösa) tar ett ansvar och ibland gör mer än det som igentligen kanske täcks av garantin. De seriösa har ofta ett lite högre pris än de som bara vill sälja, men det har man igen MÅNGFALT...
Skall du montera själv J-A?//L