Har inga erfarenheter av dessa två men det finns ju även fyrhjulinghjuling.se i stockholm området som jag tycker är kanon eftersom de har ett genuint intresse av fyrhjulingar.
Tror inte att det är nått fel på funride. Har inte hört nått negativt om dem!
Åk till Funride dem var ju med och förgyllde våran dag på Uringe. Du kan du ju passa på och köra deras Hummer på engång:P
Citat från: "STENE"Har inga erfarenheter av dessa två men det finns ju även fyrhjulinghjuling.se i stockholm området som jag tycker är kanon eftersom de har ett genuint intresse av fyrhjulingar.Då måste man ju åka runt halva stan...eller färja...sen har Funride dem på lager tror jag...svart 07. Mumma ! ....och så tar det 10 minuter dit ! :wink: Skumt hur snabbt man ändrar uppfattning om Quad och pengar....när jag köpte Dinlin tyckte jag att det var smärtgränsen, eftersom jag hade tänkt mig en för runt 30".... Nu ska man kika på en för nästan 80"....vart tog det sunda förnuftet vägen :roll: Äh, nu blir det iallafall en redig märkeshoj som jag inte ser några brister med. Dinlin var trevlig med det satt i bakhuvudet att det var en DINLI och alla rövarhistorier om den.... 8O